اوکیتل K6000 پلاس مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی است

شرکت چینی اوکیتل اخیرا گوشی K6000 پلاس را معرفی کرد و توضیح مختصری راجع به اینکه چه انتظاری از این دستگاه داشته باشیم نیز داد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی بزرگ بودنش است، به‌خصوص در بخش باطری! اوکیتل K6000 پلاس از باطری 6080 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که اندکی بیش از ظرفیت باطری مدل قبلی یعنی K6000 پرو است.

یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FHD و شیشه آساهی روی این گوشی قرار گرفته است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم روی قاب پشتی یافت می‌شود. بنا به گفته اوکیتل، این دوربین از حسگر OmniVision 16880 و فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) بهره می‌برد. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی هم برای سلفی گرفتن طراحی شده زیرا مجهز به یک لنز 80 درجه زاویه واید است.

از ویژگی‌های دیگر K6000 پلاس می‌توان به حسگر ژیروسکوپ (اولین باری که این حسگر را روی یک گوشی اوکیتل می‌بینیم)، شارژر سریع (که باطری را ظرف یک ساعت و چهل دقیقه شارژ می‌کند)، پردازنده هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک، اسکنر اثر انگشت و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در زمان عرضه چه قیمتی خواهد داشت، اما اوکیتل تایید کرده که پیش از پایان ماه کنونی میلادی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH