ثبت ویدئوهایی با نرخ 1000 فریم بر ثانیه در گلکسی S8 ممکن خواهد شد

تاکنون شایعات متعددی پیرامون پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 به گوش رسیده است. یکی از ویژگی‌های احتمالی آن بهره‌گیری مجدد از دوربین 12 مگاپیکسلی درست مانند گلکسی اس 7 است اما احتمالاً سامسونگ برای رقابت با سونی اکسپریا XZ پریمیوم، قصد دارد تا امکان ثبت ویدئوهایی با نرخ 1000 فریم بر ثانیه را در گلکسی اس 8 بگنجاند. به‌علاوه این محصول برای داشتن بهترین عملکرد درزمینه اسکن عنبیه چشم، به یک دوربین بسیار کوچک 3.7 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

باوجود درز شایعات متعدد، اما این مورد هیجان‌انگیز تر از بقیه به نظر می‌رسد. برای دستیابی به این ویژگی، لازم است که کمپانی کره‌ای یک حافظه DRAM را در مسیر دوربین تا پردازشگر قرار دهد تا امکان دسترسی به نرخ فریم‌های بسیار بالا فراهم شود.

رقیب سامسونگ، سونی اکسپریا XZ پریمیوم به لنز IMX400 ساخت خود سونی مجهز است اما به‌احتمال زیاد سامسونگ برنامه‌ای برای به‌کارگیری این لنز در پرچم‌دار خود ندارد.

به‌علاوه گلکسی اس 8 برای دوربین سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد که در کنار آن، یک دوربین 3.7 مگاپیکسلی و سنسور نور RGB قرار می‌گیرد که به شناسایی بهتر عنبیه چشم کمک خواهند کرد.

انتظار می‌رود که پرچم‌دار پرحاشیه سامسونگ در طی مراسمی در 29 مارس (9 فروردین 1396) معرفی‌شده و به تمام شایعات پایان دهد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH