براساس گزارشی جدید طراحی آی‌فون 8 شگفت‌انگیز خواهد بود

ما می‌دانیم که آی‌فون 8 با طراحی جدید در حال ساخت بوده و با وجود انتشار رندرهای زیبای بی‌شماری از این دستگاه، هنوز نمی‌توان در رابطه با طراحی اپل برای دهمین سالگرد تولید آی‌فون اظهار نظر قطعی کرد. ETNews اطلاعات جالب و شگفت‌انگیزی از طراحی این مدل منتشر کرده است.

براساس این گزارش، اپل برای ادای احترام به نسل اول آی‌فون این دستگاه جدید را با بدنه‌ای شبیه به پلاستیک باریک، پنل 3D و طراحی جدید (با نمایشگر بزرگتر) معرفی می‌کند. اپل به‌جای طراحی مسطح، آی‌فون 8 را با بدنه‌ای خمیده در تمامی جهات در معرض دید عموم قرار خواهد داد و احتمالا شاهد تکان خوردن آن در زمان قرار دادن بر روی سطوح صاف خواهیم بود.

زیبایی این دستگاه به نسل دوم آی‌فون نسبت داده شده که البته به‌علت طراحی باریک‌تر و استفاده از پنل شیشه‌ای، باید با طراحی زیباتری روبرو شویم. ETNews فکر می‌کند که نمایشگر آی‌فون 8 در مقایسه با صفحه نمایش گلکسی S8، نسبتا مسطح باشد. انتظار می‌رود که این مدل دارای خمیدگی کمی در طرفین نمایشگر باشد و همانند آی‌فون 7 و بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی از طراحی شیشه‌ای 2.5D بهره ببرد. در زیر تصویر آی‌فون 3G را مشاهده می‌نمایید.

1 در مورد “براساس گزارشی جدید طراحی آی‌فون 8 شگفت‌انگیز خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH