گوشی اولفون پاور 2 با باتری فوق‌العاده 6050 میلی‌آمپری معرفی شد

طی چند هفته گذشته شرکت چینی اولفون تبلیغاتی را در فضای مجازی مبنی بر عرضه چند گوشی هوشمند جدید منتشر کرده بود و امروز یکی از آن‌ها به‌نام اولفون پاور 2 از راه رسید. همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، این گوشی جانشین اولفون پاور بوده و مانند مدل قبلی از باطری بزرگی (با ظرفیت 6050 میلی‌آمپر ساعت) بهره می‌برد. اولفون مشخصات فنی کامل این گوشی را نیز با ما در میان گذاشته است.

اولفون پاور 2 مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی FHD، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم روی تراشه MTK6750T مدیاتک (با فرکانس 1.5 گیگاهرتز) است. شایان ذکر است که این تراشه از نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) پشتیبانی می‌نماید. یک دوربین 16 مگاپیسلی روی قاب پشتی و یک حسگر 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی مشاهده می‌شود. اسکنر اثر انگشت و حسگر ژیروسکوپ نی در جلوی دستگاه قرار دارند. سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا روی اولفون پاور 2 اجرا می‌شود.

بدون شک تمرکز اصلی در اینجا باطری دستگاه است. در واقع، اولفون ادعا کرده که این باطری 6050 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا 4 روز روز دوام بیاورد. به لطف شارژر سریع PE2.0 9V/2A هم می‌توان باطری را ظرف دو ساعت کاملا از نو شارژ کرد. بنا به گفته اولفون، این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری روانه بازار شده و پیش‌فروش آن نیز از 29 مارس آغاز می‌گردد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH