بازی Super Mario Run بالاخره برای اندروید عرضه شد!

جامعه بازی دوستان اندروید حالا می‌توانند یکی از بازی‌های که در انحصار پلتفرم iOS بود را تجربه کنند. پس از گذشت 3 ماه از عرضه سوپر ماریو ران برای آی‌فون این عنوان پا به اندوید گذاشت.

نسخه اندروید سوپر ماریو ران به‌طور قابل توجهی جدیدتر از نسخه‌ای است که سه ماه پیش برای iOS عرضه شد. در این نسخه تمام ایرادات قبلی برطرف شده و هم‌چنین بهبودهای کوچکی را شاهد هستیم که در نسخه 2 قرار گرفته‌اند. گیم پلی بازی هنوز به همان شکل است و کاربران باید کنترل دویدن خودکار ماریو را برعهده بگیرند و با تاچ کردن صفحه او را از روی چاله‌ها عبور دهند، از روی دشمنان بپرند و دیوارها را خرد کنند.

هنگام نصب این بازی تنها 4 مرحله (اگر مرحله آموزشی را حساب نمی‌کنید 3 مرحله) برای بازی کردن وجود دارد و برای بازکردن مراحل بیش‌تر می‌بایست 9.99 دلار پرداخت کنید. مطمئنا این مقدار برای یک بازی موبایلی بسیار زیاد است و سال گذشته و هنگام عرضه اولین نسخه برای iOS نیز موجب ناراحتی کاربران شده بود. به صورت کلی بازی از 6 جهان تشکیل شده است و شخصیت‌های قابل بازی در آن Peach ،Luigi ،Yoshi و Toadette هستند. البته این بازی کمی سبک RPG بودن را در خود دارد و شخصیت اصلی و ساختمان او قابل شخصی سازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH