نسخه کوچک و ارزان قیمت شیائومی می میکس در راه است

شیائومی می میکس یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بود. بنابراین ممکن است شیائومی در حال کار بر روی یک نسخه اقتصادی از این گوشی باشد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مدیرعامل شیائومی، عرضه گوشی می میکس ۲ در سال جاری را تایید کرده است. این گجت نیز همچون نسل قبلی خود، یک دستگاه بالارده خواهد بود، اما مطابق شایعاتی که به تازگی در چین منتشر شده است، شیائومی احتمالا در حال کار بر روی یک نسخه ارزان می میکس است. این خبر بسیار خوبی برای دوستدارن این کمپانی چینی است.

مطابق این شایعه، نسخه اقتصادی پرچمدار تقریبا بدون حاشیه شیائومی، تنها ۹۹۹ یوان (۱۴۵ دلار) قیمت خواهد داشت. با این برچسب قیمتی، گوشی مذکور بسیار به صرفه به نظر می‌رسد، به ویژه اگر به خاطر داشته باشید که نسخه اصلی می میکس در زمان عرضه دقیقا ۴ برابر یعنی ۵۸۰ دلار قیمت داشت! حال که شایعه‌ای مبنی بر عرضه نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس منتشر شده است، تصویری نیز از این گوشی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در حالی که ممکن است این شایعه هرگز به وقوع نپیوندد!

در تصویر بالا، نسخه کوچکتری از می میکس را شاهد هستیم. البته اطلاعاتی نیز در مورد مشخصات آن همراه با این عکس منتشر شده است. همان طور که پیش‌تر هم تاکید کردیم، انتظار داریم این دستگاه، نسخه «ارزان‌تر» می میکس باشد. اگر اطلاعات فاش شده صحیح باشند، در این صورت گوشی مذکور بر خلاف می میکس فاقد بدنه سرامیکی، درایور سرامیکی پیزوالکتریک، دوربین جلوی فوق کوچک و حسگر مجاورت اولتراسونیک خواهد بود. انتظار می‌رود که این نسخه از می میکس، دارای ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

علاوه بر موارد فوق، انتظار می‌رود که نسخه جدید این گوشی هوشمند نیز بار دیگر با نمایشگر ساخت شارپ عرضه شود و همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، قیمت آن نیز در حدود ۹۹۹ یوآن یا ۱۴۵ دلار پیش‌بینی می‌شود. البته این قیمت نسخه پایه است و انتظار می‌رود قیمت نسخه دارای ۳ گیگابایت رم به حدود ۲۱۷ دلار برسد. البته پیش از این نیز چنین تصاویری که به نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس نسبت داده شده بود را مشاهده کرده‌ بودیم، اما همواره تاکید می‌شد که نسخه کوچک‌تر می میکس عرضه نخواهد شد. حال مدت‌ زمانی نسبتا طولانی از زمان انتشار آن تصاویر گذشته است و احتمال کار کردن شیائومی بر روی نسخه‌ای کوچکتر از پرچمدار زیبایش بیشتر شده است.

در پایان باید تاکید کنیم که هنوز هیچ یک از اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی هوشمند، توسط شیائومی تایید یا رد نشده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH