گلکسی اس ۸ با قابلیت گلکسی اس شارژ پلاس در ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود!

باتری همیشه پاشنه آشیل گوشی‌های هوشمند بوده و کاربران سال‌ها است در انتظار باتری‌هایی هستند که دیر خالی شده یا حداقل زود پر شوند. حال مطابق شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد سامسونگ عزم خود را جزم کرده است که با عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، وان‌پلاس را از مقام نخست حوزه شارژ سریع گوشی‌های هوشمند به زیر بکشد. گفته می‌شود فناوری شارژ سریع جدید سامسونگ با نام گلکسی اس شارژ پلاس، قادر است باتری گلکسی اس ۸ را تنها ظرف مدت زمان ۲۰ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، فناوری Dash Charge‌ وا‌ن‌پلاس به سرعت از میدان به در خواهد شد. وان‌پلاس پیش‌تر قول داده بود که با این فناوری، باتری گوشی در عرض نیم ساعت ۶۰ درصد شارژ خواهد شد. این کمپانی همچنین اعلام کرده بود که شارژ کامل باتری، کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید.

در پوستر منتشر شده برای این خبر، علاوه بر فناوری گلکسی اس شارژ پلاس، به ویژگی نرم‌افزاری جدیدی به نام Smart Discharge برای دو پرچمدار سامسونگ اشاره شده است. این قابلیت می‌تواند با بهینه سازی روند تخلیه باتری، زمان شارژدهی طولانی‌تر و عمر باتری بالاتری را برای کاربران به ارمغان بیارود. در این پوستر به ویژگی ناشناخته دیگری با نام گلکسی سوپر باتری سل پلاس نیز اشاره شده است.

در صورت صحت ادعاهای فوق و با توجه به نمایشگرهای بزرگ و با رزولوشن بالا، باتری‌های پرظرفیت و پردازنده‌های بسیار قدرتمند این دو پرچمدار، به نظر می‌رسد که امشب باید منتظر رونمایی از محصولاتی شگفت‌انگیز از سوی سامسونگ باشیم. اگر هم اطلاعات ارائه شده در این پوستر نادرست باشند، نخستین باری نخواهد بود که شاهد ارائه اطلاعات غلط در مورد یک گوشی هوشمند پیش از عرضه آن هستیم. سامسونگ جزو معدود کمپانی‌های فعال در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند است که محصولاتشان ارزش شنیدن شایعات و ماندن در شک و دودلی را دارند. به خصوص با توجه به اطلاعاتی که در مورد امکانات و ویژگی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ارائه شده است.

یادآوری می‌کنیم که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، از پردازنده بسیار قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین اصلی اختصاصی ۱۲ مگاپیکسلی و نمایشگری با ابعاد جدید و رزولوشن ۱۴۰۰ در ۲۹۶۰ پیکسل بهره می‌برند. نمایشگر این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل کمی کشیده‌تر شده است. گلکسی اس ۸ از نمایشگری ۵.۸ اینچی بهره می‌برد، در حالی که گلکسی اس ۸ پلاس مجهز به صفحه‌نمایشی ۶.۲ اینچی است. با استناد به نتایج بنچمارک آنتوتو که دیروز در فضای وب منتشر شد، حداقل یکی از نسخه‌های گلکسی اس ۸ دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. هنوز در مورد سایر مقادیر حافظه رم مورد استفاده در این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما با این حال برخی شایعات از تجهیز یکی از نسخه‌های این گوشی به ۸ گیگابایت رم سخن می‌گویند. گفته می‌شود که این دو پرچمدار با سه ظرفیت ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد مشخصات گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با عرضه این دو پرچمدار، شکست گلکسی نوت ۷ را جبران کند؟

1 در مورد “گلکسی اس ۸ با قابلیت گلکسی اس شارژ پلاس در ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH