موجودی اوپو R9s سبز رنگ تنها دو دقیقه پس از عرضه به اتمام رسید!

گزارشات متشر شده از چین اعلام می‌کند که موجودی گوشی هوشمند اوپو R9s سبز رنگ تنها دو دقیقه پس از عرضه به اتمام رسید!

همان طور که انتظار می‌رفت رنگ‌ سبز گوشی هوشمند اوپو R9s روز اول آوریل به ویترین فروشگاه‌های چین راه یافت اما آن چه باعث شد فروش این محصول از جذابیت خاصی برخوردار شود اتمام موجودی اوپو R9ss در دقایق آغازین فروش آن بود. این دومین بار است که اوپو R9s در رنگ‌ جدیدی عرضه می‌شود. دسامبر سال گذشته میلادی و قبل از کریسمس بود که اوپو R9s در رنگ‌ قرمز وارد بازار چین شد و حالا شاهد عرضه اوپو R9s به رنگ سبز هستیم.

این گوشی که اکتبر 2016 معرفی شده بود مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی 5.5 اینچی از نوع امولد است که گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌کند. تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625 با کلاک 2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه، دوربین جلو و عقب 16 مگاپیکسلی با فیلم برداری 4K، اندروید 6، حسگر اثر انگشت و باتری 3010 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع از مهم‌ترین مشخصات این گوشی به شمار می‌رود.

در حال حاضر اطلاعاتی از این که در چه زمانی شاهد عرضه مجدد اوپو R9s در رنگ‌ سبز خواهیم بود، وجود ندارد. هم‌چنین مشخص نیست که آیا اوپو R9s در رنگ سبز به بازارهای خارج از چین راه خواهد یافت یا خیر. با این حال این گونه که مشخص است اوپو R9s با استقبال خوب کاربران چینی مواجه شده است.

13 در مورد “موجودی اوپو R9s سبز رنگ تنها دو دقیقه پس از عرضه به اتمام رسید!”

  1. سلام خسته نباشید ببخشید اوپو بهتره یا شیائومی؟ و اینکه اصلا این برند تو ایران موجود هست؟شما خریدش رو پیشنهاد میکنید؟

  2. سلام با بودجه ی دو میلیون و صدهزار می خواستم یک گوشی معرفی بفرمایید که از ویژگی های زیر برخوردار باشه: دوربین فیلم برداری و عکس برداری فوق العاده و مجهز به فلش باکیفیت HD یاFull HD ، اسپیکرهای پخش موزیک فوق العاده ، کیفیت بالای ضبط صدا ، قابلیت نصب نرم افزارهای مختلف (مثل دیکشنری ، مسیریاب و نقشه و… ) ، دفترچه یادداشت قابل رمز گذاری ، اینترنت پرسرعت و آنلاین ، عمرباتری و میزان شارژی که در اختیار می گذارد بالا باشد. ممنونم

    1. جواد بالویی

      سلام. در این رنج قیمت همه گوشی‌ها فیلم برداری فول اچ‌دی یا ۴k دارند. در نصب نرم افزار هم هیچ کدام مشکلی ندارند. بابت اینترنت و باتری هم همه خوبن. ولی کیفیت صدای گوشی‌های اچ‌تی‌سی خیلی خوبه. البته با این همه من به شما ال جی V20 رو پیشنهاد می‌کنم که همه این مشخصات رو داره. بعد از اون اس ۷ اج رو مد نظر قرار بدید.

  3. آقای بالویی چینی ها به هر جنس تولید داخلیشون تعصب ندارن بلکه به محصولات باکیفیت شون روی خوش نشون میدن .این قضیه در صنعت اتومبیلشون صادقه چون اصلا روی خوشی بهش نشون نمیدن چون اصلا در حد و اندازه ماشینهای اروپایی و ژاپنی و آمریکائی نیست.اینو گفتم که تو رسانه های خودمون هر چه قد در مورد حمایت از تولید داخل شعار بدن راه به جائی نمیبره مگر اینکه کیفیت بره بالا مردم دنبال کیفیتن

    1. جواد بالویی

      بله. حرفتون درسته. منظور منم همون بود که شما گفتی. درسته که چین محصولات کم کیفیتی هم تولید میکنه اما برای کشور خودش سعی می کنه بهترین ها رو تولید کنه. مخصوصا در زمینه تولید موبایل

    1. جواد بالویی

      شما جمعیت نزدیک به دو میلیاردی چین رو در نظر بگیر. ضمنا اونا رو محصولات خودشون تعصب دارن. کلا گوشی خوبیه مخصوصا با این رنگش.
      راستی یه کامنت گذاشتن که هنوز تایید نشده. زیر پست آقای عباسی که راجع به نصب لانچر اس ۸ بود. باید بگم پیش نیاز این کار اندروید ۷ است. احتمالا گوشی اس ۵ شما اندرویدش ۷ نیست. درسته؟

      1. با تشکر بابت اینکه تایید نکردینو اینجا به اطلاعم رسوندین
        نه گوشیه من اندروید۵ هستش حتی ۶ تا حالا اپدیت نداده نمیدونم چرا؟؟شما میدونید؟؟

        1. جواد بالویی

          با سلام مجدد. تایید اون کامنت شما با من نبود یعنی من نمی‌تونستم تایید کنم چون تاییدش با مدیر سایت و یا نویسنده مطلبه. بقیه نویسندگان امکان دیدن کامنت‌ها رو دارن ولی اجازه تایید ندارن. به طور کل سامسونگ تو بروزرسانی محصولاتش خوب نیست و بعید می دونم حتی اندروید ۶ رو هم برای اس ۵ بده. چرا رو باید از خود سامسونگ پرسید.

        2. اخه داده به همع اس ۵ها اندروید۶اومده ولی به ماله من ممیدونم چرا نمیاد همه اس۵ های دوروبرم اندروید ۶از تنظیمات اومده ولی مال من همون ۵ هستش

        3. جواد بالویی

          پسرخاله منم اس ۵ داره اندرویدش ۵ هست. شاید رام گوشی تون برای منطقه ای باشه که براش اندروید ۶ نیومده. لطفا شماره مدل دستگاه و نسخه باند پایه رو از قسمت about phone اینجا بذار تا در حد توانم پیگیری کنم.

        4. جواد بالویی

          به قسمت تنظیمات و سپس about phone برید. Model number همون مدل دستگاهه و baseband number نسخه باند پایه هست. همون عبارتی که شبیه این عبارته.
          SM-g900pvdgjfv

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH