Apple Watch 3

نسل جدیدی از ساعت‌ هوشمند اپل در راه است

اگر شما هم یکی از طرفداران وفادار کمپانی اپل و گجت‌های پوشیدنی این شرکت هستید، پس از معرفی بند‌های جدید برای ساعت‌ هوشمند اپل چندان تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید و مشتاقانه منتظر رسیدن اخباری از سوی این کمپانی درباره نسل جدید Apple Watch هستید، بهتر است بدانید سومین نسخه از ساعت‌ هوشمند اپل با نام Apple Watch 3 در راه است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

برطبق اطلاعات فاش شده از منبعی ناشناس، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد نسخه سوم ساعت‌ هوشمند خود را با نام Apple Watch 3 در نیمه دوم امسال رونمایی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. شایعات جدید جزییاتی درباره ویژگی‌های نسل جدید این ساعت‌ هوشمند بیان نمی‌کند اما بر اساس گزارشات قبلی زمان معرفی Apple Watch 3 در فصل پاییز امسال خواهد بود. همچنین بر اساس اطلاعات لو رفته در گذشته، Apple Watch 3 در توان پردازشی و عمر باتری با بهبودهایی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. نسخه دوم این ساعت‌ هوشمند در رویداد رسمی اپل در کنار رونمایی از آی‌فون 7 و 7 پلاس در سپتامبر 2016 معرفی شد، بنابراین ممکن است نسل سوم این گجت همزمان با معرفی آی‌فون 8 در کنفرانس رسمی این شرکت عرضه شود.

یکی از تغییرات بزرگ در Apple Watch 3 را می‌توان اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از فناوری LTE دانست اما همان طور که به نظر می‌رسد، شایعات حاکی از آن است که ساعت‌ هوشمند جدید اپل بسیار شبیه به نسخه قبلی خود خواهد بود و نباید منتظر تغییراتی بنیادی در مدل جدید این دستگاه باشیم. نکته قابل ذکر این است که پس از معرفی جانشین Apple Watch 2، نسخه قدیمی این گجت‌ هوشمند همچنان برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و اپل تولید نسل پیشین را متوقف نخواهد کرد. حتی برخی از سفارشات مانند درخواست کمپانی تایوانی Compal برای خرید نسخه قدیمی این ساعت‌ هوشمند در نیمه دوم امسال دقیقا در زمانی مشابه با رونمایی از نسل جدید این دستگاه عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH