تقاضا برای گلکسی S8 پلاس، فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است

بر اساس گزارشی از کشور کره و از منبعی که نام آن فاش نشده است، تقاضا برای گلکسی S8 پلاس بیشتر از پیش بینی‌های کمپانی سامسونگ بوده و به همین علت، کره‌ای ها تولید آن را افزایش خواهند داد.

این بدان معنی است که نسخه بزرگ‌تر از پرچم‌دار جدید سامسونگ، با استقبال خوبی از سوی فروشندگان و خریداران روبه‌رو شده و بسیار بهتر از انتظارات سامسونگ عمل کرده است.

بنابراین سامسونگ تولید نسخه پلاس S8 را افزایش داده و اکنون 45 درصد کل تولید این پرچم دار را شامل می‌شود. این در حالی است که در ابتدا نقشه راه تولید آن، 60/40 بود؛ یعنی 60 درصد برای نسخه کوچک‌تر و 40 درصد برای مدل بزرگ‌تر. به‌علاوه ممکن است که غول تکنولوژی کره‌ای، این میزان را از این هم بالاتر ببرد تا بتواند پاسخ گوی سفارشات باشد.

باید اشاره کنیم که پرچم‌دار قبلی یعنی S7 در ابتدا 30 درصد از کل میزان تولید را به نسخه بزرگ‌تر یعنی S7 Edge اختصاص داده بود. البته این میزان در اواخر سال 2016 به 70 درصد رسید. علت این اتفاق، حادثه تلخی بود که برای گلکسی نوت 7 رخ داد و بسیاری از کاربران، S7 Edge را به‌عنوان جایگزینی برای این محصول خریداری کردند.

گفته می‌شود که سامسونگ در حال آماده‌سازی 20 میلیون واحد از S8 و S8 پلاس برای عرضه اولیه در اواخر ماه جاری میلادی است. این میزان، دو برابر آن چیزی است که برای S7 در نظر گرفته شده بود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “تقاضا برای گلکسی S8 پلاس، فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH