تبلت سامسونگ گلکسی Tab S2 8.0 و 9.7 به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد

پس از عرضه آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 edge، حالا سامسونگ تمرکز خود را برای ارائه این نسخه از سیستم‌عامل اندروید برای سایر محصولاتش معطوف کرده است.

پیش‌ازاین گزارش شد که برخی از اپراتورها داخل کشور آمریکا، اندروید نوقا را برای گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 edge+ آغار کرده‌اند. حالا به نظر می‌رسد که محصول بعدی که به نسخه 7.0 اندروید نوقا آپدیت می‌شود، تبلت گلکسی Tab S2 است.

ظاهرا هر دو نسخه 8 و 9.7 اینچی این تبلت، اکنون آماده دریافت و نصب اندروید نوقا هستند چراکه بسیاری از کاربران در کشورهای آلمان و ایتالیا، از نصب موفق این به‌روزرسانی خبر داده‌اند.

البته نخستین مدل‌های دریافت‌کننده، مدل Wi-Fi از Tab S2 9.7 با شماره مدل SM-T810 و مدل دارای LTE از Tab S2 8.0 با شماره مدل SM-T715 هستند.

این به‌روزرسانی، تجربه کاربری جدیدی را به تبلت سامسونگ می‌آورند و کارایی بخش نوتیفیکیشن و کلید Quick Setteing هم بهبود می‌دهد. وضعیت ویژگی چند پنجره‌ای یا Multi window هم درست به‌مانند عملکرد دستگاه، بهتر از گذشته است.

طبق اعلام رسمی، اپلیکیشن Game Launcher هم پس از نصب اندروید نوقا، به‌صورت خودکار نصب می‌شود و سرعت به‌روزرسانی سیستم و نصب اپلیکیشن ها هم بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH