سه گوشی V20، G5 و نکسوس 5X به پرونده شکایت کاربران از ال‌جی افزوده شدند

مشکلات سخت افزاری محصولات ال‌جی در بین کاربران مشهور است و کمتر کسی پیدا می‌شود که نداند بعضی اسمارت فون‌های این کمپانی با مشکل بوت لوپ روبرو هستند.

گزارش‌های مداوم کاربران از وارد شدن اسمارت فون‌های V10 و G4 به روند بدون پایان بوت و ریست شدن خبر می‌داد ولی ال‌جی توجهی به این مسئله نکرد تا کار به جایی رسید که خریداران به ستوه آمده و از این کمپانی شکایت کردند تا پرونده‌ای برای مشکل bootlooping گوشی‌های هوشمند این شرکت را در دادگاه مطرح کنند.

اما به تازگی اسمارت فون‌های دیگری به این پرونده افزوده شده‌اند که پیروزی در دادگاه را برای ال‌جی سخت‌تر خواهند کرد.

V20، G5 و نکسوس 5X اسمارت فون‌هایی هستند که با وجود مشکلات متعددی که در گذشته گزارش شده بود توسط ال‌جی بدون حل باگ بوت لوپ به بازار عرضه شدند که اکنون این کمپانی را با مشکل بزرگی مواجه کرده‌اند.

مسئله بوت لوپ در نتیجه اشکال در مونتاژ پردازنده روی برد اصلی به وجود می‌آید که دستگاه را با مشکل بوت، کاهش سرعت و… روبرو می‌سازد و در آخر به توقف کلی دستگاه می‌انجامد.

ال‌جی فقط این مسئله را برای G4 و نکسوس 5X پذیرفته و اعلام کرده که دستگاه‌های معیوب را تعویض خواهد کرد.

شاکیان ادعا می‌کنند که کمپانی ال‌جی با اقدامات خود چندین قانون مرتبط با گارانتی و خدمات پس از فروش را نقض کرده است.

همچنین گزارش شده که دستگاه‌های جایگزین شده خود از مشکل بوت لوپ برخوردار بودند که اعتراض کاربران را نسبت به ال‌جی افزایش داده است.

این مسائل کمپانی بزرگ ال‌جی را در نظر کابران به یک سازنده ناتوان در ساخت اسمارت فون‌های با کیفیت تبدیل کرده است.

جرارد گیبس، وکیل شاکیان ال‌جی، اقدام به طرح نظر سنجی برای پیدا کردن افراد بیشتری است که در این شکایت شرکت کنند تا شانس پیروزی آن‌ها بر ال‌جی افزایش یابد و آنان را به موفقیت برساند.

ال‌جی به تازگی پرچمدار جدید خود یعنی G6 را عرضه کرده که با توجه به شکست پرچمدار ماژولار گذشته یعنی G5 در دستیابی به موفقیت، برای این شرکت بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این پرچمدار با گزارش چنین مشکلاتی فروش کمتری خواهد داشت و ضرر و زیان بیشتری را به این کمپانی وارد می‌کند.

اگر ال‌جی به سرعت خریداران را راضی نکند تا از شکایت خود صرف نظر کنند به حدی برای این کمپانی گران تمام خواهد شد که بزودی این شرکت را مجبور به کناره گیری از عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند کند.

2 در مورد “سه گوشی V20، G5 و نکسوس 5X به پرونده شکایت کاربران از ال‌جی افزوده شدند”

  1. خداازشون نگذره من خیلی مارک ال جی رودوست داشتم اما بخدا باگرفتن گوشی ال جی جی 4کلانظرم عوض شد عادلانه نیست نزدیک دوتومن پول گوشی بدی بعدش جوری خراب شه که قابل تعمیرهم نباشه جالبه اکثرتعمیرکارامیگفتن ارزش نداره برد براش بگیری چون یدکیاش هم خرابن وکارنمیکنن میخداستم قطعه فروشش کنم یه بی انصافی گفت 50تومن میخرمش بهش ندادم
    کاش ماایرانیاهم یه شکایتنامه تنظیم میکردیم وازشرکت ال جی شکایت میکردیم درسته گارانتی گوشی من تموم شده ولی این یه مشکل عامه وقرارنبوده گوشی فقط دوسال برامن کارکنه تازه خودشرکت ال جی هم قبول داره اشتباهشو

  2. این مشکل بوت لوپ یه امر عادیه برای گوشی های الجی!!!!
    مخصوصا جی فلکس ۲ که اکثر این مشکل را دارن و گوشی بعد یه مدت روی آرم الجی گیر میکنه و به هیچ وجه بالا نمیاد
    به احتمال زیاد جی ۶ هم همینطوره چون بیشتر گوشی های بالا ردش به این مشکل بر میخورند!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH