جی 6

ال‌جی G6 نیز به‌زودی از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد

رقیب هم‌وطن و سرسخت سامسونگ که تقریبا یک ماه پیش از معرفی گلکسی S8 از پرچمدار جدید خود پرده برداری کرد، به منظور آمادگی همه جانبه برای مقابله در این نبرد سخت قصد دارد با ارایه یک بروزرسانی، ال‌جی جی 6 را به قابلیت تشخیص چهره مجهز کند.

ال‌جی همچنان در تلاش است تا به کاربران نشان دهد که جی 6 یک گوشی تمام عیار است. این شرکت کره‌ای در واقع می‌خواهد اثبات کند که این تلفن‌هوشمند چیزی از گلکسی S8 کم ندارد به همین خاطر تصمیم گرفته است که در ماه ژوئن و همزمان با رونمایی از سرویس پرداخت اختصاصی ال‌جی با نام LG Pay، با انتشار یک آپدیت قابلیت تشخیص چهره را که پیش‌تر در پرچمداران سامسونگ قرار گرفته بود، به اسمارت‌فون جی 6 اضافه کند.

برای این منظور کمپانی ال‌جی در حال همکاری با شرکت Oez برای توسعه تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره کاربران است. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت تولید ماژول‌های ولتاژ پایین و در حقیقت از زیر شاخه‌های کمپانی زیمنس (Siemens) است. هردو کمپانی در حال تلاش برای آوردن این فناوری بیومتریک و بدون نیاز به تماس به پرچمدارن ال‌جی علی الخصوص برای ال‌جی جی 6 و V 20 هستند. البته محصول دیگری نیز با نام LG Pay که همان کیف پول دیجیتالی ال‌جی است در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. این اپلیکیشن در ابتدا تنها در کشور کره قابل استفاده خواهد بود اما مطمئنا ال‌جی برنامه دقیقی برای فراگیر شدن این سیستم پرداخت خواهد داشت.

انتشار قابلیت تشخیص چهره برای جی 6 ایده‌ای بسیار جالبی است، ولی باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این ویژگی با دقت و به درستی قابلیت مشابه موجود در گلکسی S8 کار خواهد کرد یا خیر! تا آن زمان بهتر است از سنسور اثر انگشت موجود در گوشی‌هوشمند خود استفاده کنید، هرچند که این ویژگی ممکن است حس فردی که در گذشته‌های دور از سال 2016 گیر کرده، برای شما تداعی شود! نظر شما درباره این تصمیم ال‌جی چیست؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

1 در مورد “ال‌جی G6 نیز به‌زودی از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH