شیائومی Mi Note 3 به‌زودی معرفی خواهد شد؛ نبرد در برابر غول‌ها!

درحالی‌که همه منتظر رونمایی از پرچم‌دار امسال شیائومی در روز سه شنبه 22 فروردین (11 آوریل) بودیم، خبری از سوی کمپانی منتشر شد که به موکول شدن معرفی به 30 فروردین (19 آوریل) اشاره داشت. حالا شایعه دیگری به بیرون درز کرده که از معرفی قریب‌الوقوع نسل بعدی فبلت سری Mi Note خبر می‌دهد.

این گزارش از سوی منبعی نامعلوم در کشور چین منتشر شده که ادعا می‌کند Mi Note 3، یک محصول تمام‌عیار خواهد بود. علت این امر، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 8 گیگابایت رم است که با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. اما اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری در این محصول، با نسل قبلی یعنی Mi Note 2 یکسان بوده و به ترتیب، 5.7 اینچ و 4070 میلی‌آمپر است.


البته Mi Note 2 به دلیل مشکل در روند ساخت، از خط تولید خارج شده بود و نسل سوم می‌خواهد تا ناکامی‌های گذشته را از خاطر کاربران شیائومی پاک کند. Mi Note 2 نمایشگر با دو لبه خمیده داشت که شبیه به همان چیزی بود که در گوشی‌های سری edge سامسونگ دیده‌ایم و درست مانند سامسونگ، شیائومی هم با مشکل بازدهی 50 درصدی این نوع نمایشگر در ابتدای راه روبه‌رو بود.

این گزارش خبر می‌دهد که Mi Note 3 هم نمایشگری خمیده داشته و شیائومی، فرآیند ساخت آن را ارتقا داده است. ممکن است این فبلت در سه ماهه دوم سال به معرض نمایش درآید. به نظر می‌رسد که این ادعا قابل‌پذیرش است چرا که Mi Note در ژانویه 2015 و Mi Note 2 در اکتبر 2016 معرفی شدند. بنابراین شیائومی قصد دارد تا با این روند ساخت بهبود یافته و سخت‌افزار چشم‌گیر، موفقیت‌های خود را تکرار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH