تصویر منتشر شده از اوپو R11 وجود دوربین دوگانه در این اسمارت‌فون را تایید می‌کند

ماه گذشته بود که شایعه شد اوپو در حال توسعه یک اسمارت‌فون با دوربین دوگانه است. این شایعه با مشخص شدن نام R11 برای این اسمارت‌فون رنگ واقعیت به خود گرفت و چند روز پیش بخش زیادی از مشخصات آن توسط یک بنچمارک منتشر شد. حالا تصویری منتشر شده است که نسخه واقعی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد.

متاسفانه نمی‌توان صحت این تصویر را به صورت قطعی تایید کرد، اما به هرحال شاهد یک اسمارت‌فون از اوپو هستیم که به دوربین دوگانه مجهز شده است. مطابق نسل‌های قبلی در بخش طراحی می‌توانیم الگوبرداری از محصولات کالیفرنیایی (بخوانید: کوپرتینو) را مشاهده کنیم. در واقع به نظر می‌رسد طراحان اوپو به محصولات اپل علاقه زیادی دارند و محل قرارگیری دوربین دوگانه و هم‌چنین خطوط آنتن به خوبی می‌تواند آی‌فون 7 پلاس را تداعی کند.

در هر صورت با توجه به اطلاعات منتشر شده از جانب GFXBench، اوپو R11 نمایشگری 5.5 اینچی دارد که وضوح آن به 1920 در 1080 پیکسل می‌رسد. هر دو دوربین قرار گرفته در بخش پشتی، 16 مگاپیکسلی هستند و در بخش سلفی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. چیپست قرار گرفته در این اسمارت‌فون اسنپدراگون 660 خواهد بود که هنوز معرفی نشده است، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل کننده بخش سخت‌افزار اوپو R11 است. سکان هدایت سخت‌افزار اوپو R11 را اندروید 7.1.1 برعهده دارد که می‌تواند خبری خوش برای کاربران این برند باشد، زیرا این کمپانی معمولا از جدیدترین نسخه استفاده نمی‌کند.

گفته می‌شود این اسمارت‌فون یک نسخه بزرگتر به نام R11 Plus خواهد داشت، هر دو نسخه در ماه ژوئن معرفی و روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH