اپل iPad 4 معیوب شما را با iPad Air 2 تعویض می‌کند

کمپانی اپل iPad 4 را در سال 2012 روانه بازار کرد. این تبلت اولین دستگاه اپل بود که به پورت لایتینگ مجهز شده بود و به نسبت نسل قبلی در بخش گرافیک و پردازش بهبود زیادی یافته بود. حالا این کمپانی جهت افزایش رضایت مشتریانش، دستگاه‌های معیوب این مدل را با iPad Air 2 تعویض می‌کند.

به تازگی مشخص شده است که واحدهای تعمیرات اپل، نسخه‌های معیوب iPad 4 را که از تاریخ 30 مارس برای تعمیر به این مراکز ارسال شوند، با یک نسخه iPad Air 2 تعویض خواهد کرد. معرفی iPad Air 2 به سال 2014 بازمی‌گردد، این تبلت از پردازنده A8X اپل استفاده می‌کند و به دو گیگابایت رم مجهز شده است. نمایشگر به کار رفته در آی‌پد ایر2، 9.7 اینچی است و وضوح آن به 1536 در 2048 پیکسل می‌رسد. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی است و در بخش سلفی از یک سنسور 1.2 مگاپیکسلی استفاده شده است. وظیفه تولید نیرو در این تبلت را یک باتری 7340 میلی‌آمپری بر عهده دارد. در هر حال، ارتقای آی‌پد 4 به آی‌پد Air 2 می‌تواند تغییرات زیادی را به همراه داشته باشد.

ضخامت آی‌پد iPad Air 2 تنها 6.1 میلی‌متر است، این به معنای کاهش 1.4 میلی‌متری ضخامت به نسبت نسخه پایه آی‌پد ایر و 3.3 میلی‌متری به نسبت آی‌پد 4 است. کاربرانی که تمایل به تعویض داشته باشند، می‌توانند یک نسخه طلایی رنگ از iPad Air 2 را دریافت کنند که اولین تبلت اپل بود که با این رنگ روانه بازار شد. علاوه بر این، iPad Air 2 در نسخه 32 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است، بنابراین با این تغییر تبلت شما در همه زمینه‌ها ارتقا خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH