نسخه‌ای از اوپو F3 پلاس با رنگ مشکی مات در هند عرضه می‌شود

کمپانی بزرگ اوپو مدتی پیش اسمارت فون پر قدرتی به نام F3 پلاس را معرفی کرد که توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

از آن جایی که یکی از بازار‌های فروش این گوشی هوشمند کشور وسیع هند خواهد بود که با جمعیت بسیار زیاد خود مورد توجه تولید کنندگان بسیاری قرار گرفته است، کمپانی اوپو نسخه‌ای با یک رنگ ویژه را برای این منطقه کنار گذاشته تا بدین وسیله فروش این اسمارت فون افزایش یافته و سود بیشتری نصیب این کمپانی چینی شود.

این رنگ، مشکی مات است که در گذشته هم در آیفون ۷ پلاس شاهد آن بودیم و دیدیم که این رنگ خاص، توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده بود.

بقیه ویژگی‌های این نسخه با مدل اصلی یکسان است یعنی صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت 1080p یا فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 653، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی دو گانه 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در جلو از مشخصات این اسمارت فون پر قدرت هستند. در ضمن این مجموعه با یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت نیرو دهی شده است.

اوپو F3 پلاس با قیمتی در حدود 480 دلار به بازار هند راه پیدا خواهد کرد که نسبت به مشخصات، قیمت مناسبی برای این اسمارت فون میان رده محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH