شیائومی Mi Max 2 در تصاویر تازه‌ای لو رفت

احتمال معرفی شیائومی Mi Max 2 در کنار شیائومی Mi 6 در تاریخ 19 آوریل وجود دارد. اخیرا تصاویر و یک‌سری اطلاعات درباره این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده که در ادامه آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

بر اساس تصاویر موجود، بدنه استفاده شده در شیائومی Mi Max 2 از جنس فلز خواهد بود. اگر جنس همه بخش‌های آن از فلز نباشد، حداقل می‌دانیم که قاب پشتی آن فلزی است. در بخش پشتی دستگاه شاهد سنسور اثر انگشت گرد آن به همراه دوربین در بخش بالایی هستیم.

شیائومی Mi Max 2 جک صوتی 3.5 میلی‌متری دارد که این نوید را به ما می‌دهد که بر روی شیائومی Mi 6 هم شاهد این درگاه صوتی خواهیم بود. محفظه‌های قرار گیری دو عدد اسپیکر به همراه پورت USB Type C هم دیگر قسمت‌هایی هستند که در این تصاویر لو رفته، دیده می‌شوند.

علاوه بر بخش ظاهری گوشی، چندی پیش مشخصات سخت افزاری شیائومی Mi Max 2 در بنچمارک GFXBench قرار گرفت. بر اساس اطلاعات قرار گرفته در آن، این قبلت نمایشگری به اندازه نسل قبلی‌اش خواهد داشت. اندازه صفحه نمایش شیائومی Mi Max 2 معادل 6.4 اینچ بوده که رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها حافظه رم 4 گیکابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

کوالکام اسنپدراگون 626 که از نوع 64 بیتی بوده و 8 هسته فعال هم دارد، وظیفه بخش پردازشی این فبلت را برعهده گرفته است. در کنار این پردازنده اصلی، Adreno 506 هم در این بخش حضور دارد تا به پردازش بخش گرافیکی دستگاه بپردازد.

دوربین اصلی استفاده شده در این گوشی قرار است رزولوشن 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن رزولوشن 5 مگاپیکسل داشته باشد. اگر بخواهیم به اطلاعات قرار گرفته در GFXBench اعتماد بکنیم، شیائومی Mi Max 2 با اندروید نوقا در نسخه 7.1.1 و رابط کاربری محبوب MIUI  در نسخه 8، به بازار عرضه می‌شود.

بر اساس شایعات قیمت این فبلت در چین چیزی حدود 217 دلار خواهد بود. تمامی این اطلاعات برپایه شایعات بوده‌اند و امکان عدم صحت داشتن‌شان هم وجود دارد. اگر اطلاعات بیشتری درباره فبلت جدید شیائومی منتشر گردد، حتما شما را مطلع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH