پوشه People اپلیکیشن گوگل Photos از گوشی برخی از کاربران پاک شده است!

اپلیکیشن Google Photos که معرف حضور همه هست، نرم‌افزاری که علاوه بر اینکه محلی برای ذخیره‌سازی تصاویر است امکان جستجو در میان تصاویر را براساس تاریخ، مکان و… می‌دهد. این اپلیکیشن محبوب پوشه‌ای را در گجت شما بانام People ایجاد می‌کند و در کنار امکانات دیگرش به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر اعضای خانواده خود و دوستانتان را در این بخش ذخیره کرده و به آن دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

این ویژگی که بسیاری از کاربران از آن استفاده کرده‌اند دچار مشکلی بزرگ و نگران‌کننده شده است و برخی از کاربران در انجمن‌ها و وبلاگ‌های مربوط به گوگل اعلام کرده‌اند که این پوشه از گوشی آن‌ها به طرز عجیبی پاک و ناپدیدشده است.

این مشکل نگرانی‌های بسیاری را برای کاربران و به خطر افتادن حریم خصوصی‌شان ایجاد کرده است اما گوگل اعلام کرده که این دسته از کاربران اپلیکیشن گوگل فوتوز نگران نباشند چراکه گوگل از این مشکل اطلاع پیداکرده و به‌زودی آن را رفع می‌کند.

هرچند خبر بد این است که گوگل دقیق اعلام نکرده که تا چه زمانی این مشکل را برطرف می‌کند تا آن دسته از کاربرانی که پوشه آن‌ها ناپدیدشده هم چنان نگران تصاویر دوستان و آشنایان نزدیک خود باشند.

گفتنی است برای استفاده از این قابلیت کاربران باید بخشی تحت عنوان Face grouping را در گوشی هوشمند خود فعال کرده و به اپلیکیشن اجازه دسترسی‌ها را بدهند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH