نوت 5

بروزرسانی اندروید نوقا برای برخی کاربران کانادایی گلکسی نوت 5 منتشر شد

طبق گفته‌های برخی از کاربران در کشور کانادا سامسونگ آپدیتی را برای گوشی گلکسی نوت 5 عرضه کرده است. این گزارشات بیان می‌کنند که تاکنون تعدادی از دارندگان این فبلت، اسمارت‌فون خود را به طور رسمی به اندروید نوقا بروزرسانی کرده‌اند.

هرچند در حال حاضر بیشتر اخبار و اطلاعات منتشر شده درباره آخرین پرچمداران سری S سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس است، ولی نباید فراموش کرد در سری نوت این کمپانی پس از سرنوشت شوم نوت 7، در حقیقت این گلکسی نوت 5 است که به عنوان بهترین عضو این خانواده تا به امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است. با وجود اینکه نوت 5 از جدیدترین فناوری‌های سامسونگ مانند: نمایشگری با لبه‌های خمیده یا تکنولوژی Dual Pixel در دوربین خود بهره‌ نمی‌برد، ولی به خاطر داشتن بدنه‌ای زیبا از جنس شیشه و فلز و قلم S-Pen هنوز هم مورد توجه بسیاری از خریداران موبایل است.

تقریبا همه کاربران گلکسی نوت 5 در ایالات متحده، اسمارت‌فون خود را به اندروید نوقا آپدیت کرده‌اند. این بروزرسانی تعدادی نرم‌افزار و امکانات جدید را شامل می‌شود. همچنین رابط کاربری این گوشی در اندروید 7 بهبود یافته است. به نظر می‌رسد که هم‌اکنون نوبت خریداران کانادایی نوت 5 است تا این بروزرسانی را روی تلفن‌های هوشمند خود تجربه کنند. گفته می‌شود که برای اولین بار فردی با نام کاربری chedderb0b از این آپدیت مطلع شده است. تاکنون کاربران اپراتور Bell و Telus نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. بدون شک این آپدیت در طی روزهای آینده برای همه کاربران نوت 5 منتشر خواهد شد اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این موضوع از سوی اپراتور Rogers اعلام نشده است.

این آپدیت قابلیت ساخت GIFs با استفاده از قلم S-Pen و امکان ویرایش و نشانه‌گذاری فایل‌های PDFs را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه بر این ویژگی‌های بیان شده، گوشی نوت 5 در اندروید نوقا با قابلیت‌های متنوعی از جمله: مدیریت بیشتر روی مصرف باتری، عملکرد روان‌تر و سریع‌تر قابلیت باز کردن همزمان چند برنامه (multitasking)، افکت‌های جدید دوربین، آپدیت نرم‌افزار کیبورد، پیش‌بینی کلمات و پاسخ به نوتیفیکیشن‌ها بدون نیاز به باز کردن برنامه‌ها همراه شده است.

1 در مورد “بروزرسانی اندروید نوقا برای برخی کاربران کانادایی گلکسی نوت 5 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH