رندر آنر 9 منتشر شد

تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که ظاهرا قاب پشتی و جلویی آنر 9 را نشان می‌دهد. آنر در چند سال اخیر به موفقیت زیادی دست پیدا کرده و آنر 8 سال پیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. آنر 9 همراه با گوشی بالارده‌تر آنر 8 پرو که اخیرا معرفی شد قطعا به جاذبه و گیرایی شرکت تابعه هوآوی می‌افزایند.

با توجه به سبک طراحی گوشی در این رندرها می‌توان گفت که آنر تا حد زیادی به طراحی شیشه‌ای سال گذشته ادامه داده و تنها چند تغییر جزئی قابل مشاهده هستند. قاب پشتی آنر 9 تقریبا با قاب پشتی مدل قبلی یکسان است و دوربین دوگانه، فلاش LED و فوکوس خودکار لیزری در همان محل وجود دارند. با این حال، نشانی از حسگر اثر انگشت در این قسمت به چشم نمی‌خورد و در عوض جایش را به لوگوی آنر داده است (که قبلا در بخش پایینی قاب پشتی وجود داشت).

اما تفاوت‌ها در بخش جلو گوشی محسوس‌ترند. در کل، حاشیه‌ها تقریبا هم‌اندازه مدل قبلی هستند و حسگر دوربین و اسپیکر درست در جای قبلی قرار دارند. با این حال، لوگوی آنر در بخش پایینی حذف شده و یک حسگر اثر انگشت در آنجا کار گذاشته شده است که به‌عنوان دکمه خانه نیز عمل می‌کند.

با توجه به عرضه بین‌المللی آنر 8 پرو و همچنین عرضه آنر 8 در سال پیش، عرضه اسمارت‌فون دیگری پیش از تابستان توسط آنر تعجب‌آور خواهد بود زیرا بدون شک باعث کاهش میزان فروش آن گوشی‌ها می‌شود. در هر حال، این یکی از اولین لیک‌ها راجع به آنر 9 است و باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری راجع به آن در فضای مجازی پدیدار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH