هواوی از تبلت مقرون به‌صرفه مدیاپد T3 در اروپا پرده برداشت

این روزها کمپانی بزرگ هواوی یکی از پرکارترین سازندگان تبلت و اسمارت فون در دنیا به شمار می‌آید که با قیمت معقولانه محصولات خود توانسته خریداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده و یکی از بهترین تولید کنندگان در این حوزه‌ها باشد.

این کمپانی چینی دیروز تبلتی اقتصادی به نام مدیاپد T3 را بی سر و صدا منتشر کرد و برای فروش در فروشگاه اینترنتی خود در دسترس خریداران قرار داد. شرکت هواوی، این تبلت اندرویدی را در دو نسخه و با مشخصات و قیمت مقرون به صرفه عرضه کرده است.

یکی از نسخه‌های مدیا پد T3، دارای صفحه نمایشی 8 اینچی با پنل IPS و رزولوشن تصویر 1280 در 800 پیکسل خواهد بود. این تبلت با یک پردازنده ساخته شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 425 قدرت دهی شده و در دو مدل با 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار گرفته است. نسخه‌ای از این تبلت ۸ اینچی که از فناوری LTE پشتبانی می‌کند با قیمت 239 یورو به فروش می‌رسد در حالی که نسخه‌ بدون قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، 219 یورو قیمت گذاری شده است. در این تبلت از سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده و این مجموعه به وسیله یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو دهی شده است. این نسخه از مدیاپد T3 با نسخه هفتم سیستم عامل اندروید یعنی نوقا عرضه می‌شود که دارای رابط کاربری اختصاصی هواوی، اموشن 5.1 خواهد بود.

نسخه ارزان مدیاپد T3 با یک صفحه نمایش ۷ اینچی و رزولوشن تصویر 1024 در 600 پیکسل به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو دستگاه فروخته می‌شود. این تبلت در دو نسخه با رم 1 گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم 2 گیگابایتی در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده، بر روی آن اندروید ۶ قرار گرفته و با باتری 3100 میلی آمپر ساعتی قدرت داده می‌شود. این نسخه قیمتی در حدود 129 یورو دارد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین تبلت‌های موجود تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH