اپ Wunderlist تصویر ۱

مایکروسافت به عمر اپلیکیشن Wunderlist پایان می‌دهد

اگر اخبار مایکروسافت را به خوبی دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که این شرکت یک نرم‌افزار to-do list جدید به نام To-Do منتشر کرده است؛ گویا مایکروسافت برای انتخاب نام این اپلیکیشن زحمت زیادی هم به خودش نداده است. این اپ در مجموع به غیر از ویژگی نسبتا جالب Smart Suggest، حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد. البته مایکروسافت تیم طراح اپلیکیشن Wunderlist را مامور توسعه و پیشرفت اپ To-Do کرده است و همین موضوع سبب شده که در مورد آینده Wunderlist سوالاتی مطرح شود.

مایکروسافت بالاخره در این مورد اظهار نظر کرده و اعلام نموده است که تیم طراح Wunderlist به اضافه کردن امکانات این اپ به سرویس جدید To-Do ادامه خواهند داد، اما خود Wunderlist متوقف می‌شود. طبق گفته مایکروسافت، به محض اینکه تمام امکانات مفید Wunderlist به اپ To-Do اضافه شد، عمر Wunderlist هم به پایان می‌رسد. هر چند هنوز مشخص نیست که چقدر تا آن زمان فاصله داریم و اینکه دقیقا کدام امکانات Wunderlist به To-Do افزوده خواهند شد.

اپ Wunderlist، اپ کامل و جامعی در بین to-do listها بوده و طرفداران زیادی هم دارد، ضمن اینکه تا کنون در بازار اپ‌های مشابه همیشه از برترین‌ها بوده است. اما با این حال، مایکروسافت قبلا اپ Wunderlist و تیم توسعه دهنده آن را خریداری کرده است و حالا معتقد است این تیم به جای آنکه اپ Wunderlist را بهبود بدهند بهتر است یک اپ کاملا جدید بسازند. از آنجا که هنوز اپ To-Do بسیار محدود است و امکانات زیادی ندارد، می‌توان حدس زد که همچنان فرصت زیادی تا غیرفعال شدن Wunderlist فاصله داریم، هر چند هیچ اطمینانی در این مورد نمی‌توان داشت.

امیدوار هستیم مایکروسافت بعد از آنکه To-Do تکمیل شد، راه خوب و راحتی برای انتقال کاربران باقی‌مانده Wunderlist به To-Do فراهم کند. تا آن زمان این سوال مطرح است که اگر شما کاربر Wunderlist هستید آیا از همین حالا به فکر تغییر سرویس مورد استفاده خود میافتید یا اینکه صبر می‌کنید تا To-Do تکمیل شود و از Wunderlist به سرویس جدید To-Do مهاجرت کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH