گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس

استقبال فراتر از تصور برای گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس و روبه‌رو شدن سامسونگ با مشکل تامین تقاضا!

گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس از تاریخ 1 اردیبهشت در بازار جهانی موجود شده‌اند و با وجود اینکه زمان کمی از عرضه این محصولات می‌گذرد، به نظر می‌رسد به خاطر استقبال فراتر از تصور کاربران از این دو پرچمدار، سامسونگ با مشکل تامین تقاضا خریداران مواجه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده اخیر، مشکلات فراوانی برای کسانی که در کشور کره جنوبی اقدام به پیش‌خرید کهکشانی‌های سامسونگ کرده‌اند، به وجود آمده است. با وجود اینکه سامسونگ قبل از عرضه گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس اعلام کرده بود که مشکلی در تامین قطعات و همچنین تامین درخواست‌های خرید کاربران پیش نخواهد آمد ولی آن طور که مشخص است این کمپانی نسبت به پیش‌خرید و میزان فروش جدیدترین پرچمداران خود شگفت‌زده شده و آمادگی لازم برای پاسخگویی به این خریداران را ندارد.

ظاهرا در مدت زمان اعلام شده از سوی این سازنده کره‌ای (به منظور پیش‌خرید)، گوشی‌های جدید خانواده گلکسی S توانستند رکورد فروش بیش از 1 میلیون دستگاه را پشت سر بگذارند و به همین دلیل سامسونگ نسبت به افزایش رسمی مدت زمان سفارش گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس ترغیب شده و این زمان پیش‌خرید را به اندازه 6 روز دیگر یعنی تا تاریخ 30 آپریل تمدید کرد. پیش از این مدت زمان اولیه به منظور پیش خرید گلکسی‌‌های جدید تا روز 24 آپریل اعلام شده بود. حال به نظر می‌رسد همین مسئله باعث شده تا افراد بیشتری به خرید این گوشی اقدام کرده و موجودی سامسونگ برای تامین تقاضای کاربران کافی نباشد.

این غول کره‌ای به صورت رسمی بیان کرده است که موجود نبودن رنگ یا مدل خاص مورد نظر خریداران باعث بروز این تاخیر شده است. بسیاری از خرده فروشان این اسمارت‌فون‌ها اعلام کرده‌اند که استقبال از مدل‌ مشکی رنگ (که سامسونگ آن را مشکی نیمه شب می‌نامد) و مدل رنگ ارغوانی روشن (Orchid Gray) بسیار بیشتر از دیگر نسخه‌ها بوده و موجودی این دو مدل از گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس در بازار به سرعت رو به اتمام است.

هنوز معلوم نیست این کمبود موجودی در کره جنوبی تاثیری بر عرضه این اسمارت‌فون در بازار جهانی داشته باشد، ولی ممکن است باعث نارضایتی بسیاری از خریداران این دو اسمارت‌فون‌ در سراسر دنیا شود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH