قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نصف شد

اپراتور دوم کشورمان یعنی ایرانسل، بیشترین آمار فروش سیم‌کارت‌های اعتباری را دارد،‌اما این شرکت تلاش زیادی کرد تا بتواند در بخش سیم‌کارت‌های دایمی نیز بتواند سهمی از بازار را به‌دست بیاورد و با پروژه‌هایی چون آی‌سیم در این راه دست به اقداماتی زد که البته در مقایسه با همراه اول، به توفیق چندانی دست نیافت.

حال در جدیدترین حرکت این شرکت در بخش سیم‌کارت‌های دایمی، بهای آن‌ها را ۵۰ درصد کاهش داد و به همراه چند بسته اینترنتی عرضه نمود تا بلکه خریداران را ترغیب به تهیه این سیم‌کارت‌ها نماید. طبق اعلام ایرانسل، قیمت سیم‌کارت‌های دایمی از ۱۲۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان کاهش یافته است.

مشترکانی که با خریدسیم‌کارت‌های دائمی یا از طریق ترابرد شماره‌های تلفن همراه خود به ایرانسل بپیوندند، 20 گیگ اینترنت برای ماه اول و پس از آن ماهانه 1 گیگ اینترنت تا 6 ماه به صورت رایگان دریافت کرده و از اینترنت 4.5G ایرانسل نیز استفاده خواهند کرد.

استفاده از اینترنت رایگان همراه سیم‌کارهای دائمی این‌گونه است که مشترکان هنگام فعال‌سازی سیم‎‌کارت خود 20 گیگ اینترنت اولیه ماهانه نیز روی سیم‌کارت‌شان فعال می‌کنند، پس از استفاده از آن در پایان ماه نخست، تا 6 ماه به صورت ماهانه 1 گیگ اینترنت دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

همچنین مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با افزایش شارژ خط تلفن همراه خود تا 60 هزار تومان و با شماره گیری کد دستوری #70*(ستاره 70 مربع) سیم کارت‌ خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کنند.

ایرانسل تعرفه مکالمه مشترکان سیم کارت‌های دائمی را برای برقراری ارتباط با تمامی خطوط ارتباطی 499 ریال در نظر گرفته است. همین‌طور هزینه پیامک از این خطوط به فارسی برابر با 99 ریال، به لاتین برابر 170 ریال و پیامک به خطوط ثابت 120 ریال است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای در دست داشتن ریز هزینه‌های مصرفی خود همواره از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH