معرفی یک سایت برای آموزش ساخت رایگان اپل آی‌دی

اگر بخواهیم توضیحی مختصر درباره اپل آی‌دی بدهیم، می‌توانیم بگوییم که اپل آی‌دی هویت ما در سیستم عامل iOS‌ است که بدون آن قادر نیستیم به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که اپل در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، دسترسی داشته باشیم.

مزیت‌های اپل آی‌دی آمریکا:

  • دانلود بازی و اپلیکیشن از apple store!
  • دانلود کردن فیلم و آهنگ از فروشگاه آی‌تونز!
  • استفاده از آی مسیج برای چت با کسایی که دستگاه‌های اپل دارند!
  • ردیابی مکان جغرافیایی دیوایس‌های اپل
  • قابلیت برنامه فیس تایم برای مکالمه صوتی و تصویری
  • و …

همچنین برای ردیم کردن گیفت کارت اپل و یا گیفت کارت آی‌تونز به اپل آی‌دی احتیاج دارید. پس داشتن اپل آی‌دی برای کاربران اپل یک امر حیاتی محسوب می‌شود.

ولی مشکلی که ما کاربران اپل با آن سر و کار داریم، تحریم شرکت اپل برای کاربران ایرانی است. اما این دلیل نمی‌شود که ما نتوانیم اپل آی‌دی داشته باشیم! هرچیزی با یک تلاش کم به‌راحتی بدست می‌آید.

ما نیز قصد داریم نحوه ساخت اپل آی‌دی را به‌طور کامل همراه با خطاها یا مشکلاتی که ممکن است در روند ساخت  اپل آی‌دی با آن‌ها برخورد کنیم، خدمت شما توضیح بدهیم. ما را تا پایان این آموزش همراهی کنید.

برای داشتن اپل آی‌دی می‌توانیم به دو روش عمل کنیم:

یک روش ساده و آسان این است که ما مبلغ کمی را جهت خرید اپل آی‌دی پرداخت می‌کنیم و خیلی راحت صاحب یک اکانت اپل آی‌دی می‌شویم!

روش دیگر این است که کمی به خودمان سختی می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که اپل آی‌دی‌مان را بسازیم تا نخواهیم پولی بابت آن پرداخت کنیم! روشی که بیشتر مورد پسند کاربران خواهد بود.

جهت دیدن ادامه این آموزش به لینک ساخت اپل آی‌دی مراجعه کنید و همچنین چنانچه به خرید گیفت کارت اپل یا خرید گیفت کارت آی‌تونز، و یا  دریافت گیفت کارت رایگان نیاز دارید، به لینک های مذکور مراجعه کنید. اگر چنانچه دانشجو هستید و نیاز به کتاب‌های اورجینال از آمازون داشتید، می‌توانید با مراجعه به لینک خرید از آمازون آموزش‌های مربوطه را دنبال کرده و کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH