آخرین اطلاعات منتشر شده از میزو PRO 7

اگرچه برخلاف انتظارات، میزو پرچم‌دار آتی خود را که با نام PRO 7 شناخته می‌شود، در ماه گذشته معرفی نکرد اما به تازگی یک تصویر و هم‌چنین اطلاعات تازه‌ای از این اسمارت‌فون منتشر شده است که می‌تواند نویددهنده نزدیک بودن به زمان رونمایی آن باشد. در طرح مفهومی منتشر شده از میزو PRO 7 می‌توانیم استفاده از سنسور دوربین دوگانه را مشاهده کنیم. از دیگر اجزای تشکیل دهنده بخش پشتی این اسمارت‌فون یک فلاش LED دوگانه و هم‌چنین سنسور فوکوس لیزری است.

در سمت جلوی این اسمارت‌فون نیز می‌توانیم یک کلید سخت‌افزاری و نمایشگری با حاشیه‌های اطراف بسیار کم را مشاهده کنیم. تک کلید قرار گرفته در زیر نمایشگر قرار است نقش کلید هوم، بازگشت، برنامه‌های اخیر و سنسور اثر انگشت را به صورت هم‌زمان ایفا کند. به‌نظر می‌رسد بخش پشتی این اسمارت‌فون از جنس شیشه خواهد بود. اسمارت‌فون‌های میزو معمولا به صورت کاملا فلزی ساخته می‌شوند و این تغییر متریال می‌تواند نشان‌دهنده آغاز سیاست‌های جدید این کمپانی چینی باشد. با وجود اینکه انتظار می‌رفت پرچم‌دار سال 2017 میزو نمایشگری بدون حاشیه داشته باشد، اما این تصویر نشان می‌دهد این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد، البته حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این طرح نیز بسیار ناچیز هستند اما در بخش بالایی و پایینی می‌توان این حاشیه زاید را مشاهده کرد.

از آن‌جایی که میزو PRO 6 در ماه آوریل سال 2016 معرفی شد، انتظار می‌رفت که نسل بعدی این پرچم‌دار نیز در همان ماه معرفی شود که این اتفاق رخ نداد. اگرچه نمی‌توان به طور قطع ماه مه را زمان معرفی PRO 7 اعلام کرد اما احتمال رخ دادن این موضوع بسیار زیاد است؛ به هر حال بهتر است تا انتشار اطلاعات تکمیلی صبر کنیم.

میزو PRO 7 به احتمال قوی به یک نمایشگر AMOLED مجهز خواهد بود، البته هنوز نمی‌توانیم بگوییم که این نمایشگر چه ابعادی خواهد داشت. چیپست قدرت‌دهنده به کالبد میزو PRO 7، مدیاتک Helio X30 خواهد بود که 10 هسته 64 بیتی خواهد شد. هم‌چنین احتمال می‌رود سنسور دوربین به‌کار رفته در این اسمارت‌فون 12 مگاپیکسلی و از مدل IMX362 شرکت سونی باشد. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به میزان رم حداقل 4 گیگابایتی اشاره کرد که هیچ بعید نیست این میزان به 6 گیگابایت نیز برسد. سکان‌دار میزو PRO 7 اندروید 7 نوقا خواهد بود که به رابط‌کاربری اختصاصی میزو یعنی Flyme OS مزین شده است. این اطلاعات هیچ‌کدام به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین این بهتر است تا انتشار اطلاعات بیشتر در رابطه با این اسمارت‌فون منتظر بمانیم.

1 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده از میزو PRO 7”

  1. برای این گوشی که اسم پرچمدار رو یدک میکشه بهتر بود میزو از پردازنده های کوالکام استفاده میکرد نه مدیاتک.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH