اولین نتیجه تست سونی اکسپریا XZ Premium در گیک‌بنچ منتشر شد

سونی اکسپریا XZ Premium اولین اسمارت‌فون سونی است که از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. این پردازنده 10 نانومتری قدرتمند درست همان چیزی است که در پرچم‌داران سامسونگ، گلکسی S8 و +S8 استفاده شده است.

برخلاف دو پرچم‌دار سامسونگ، اکسپریا XZ Premium هنوز روانه بازار نشده است، هرچند امکان پیش‌خرید در بسیاری از کشورها وجود دارد. هم‌چنین مدتی پیش، خبری منتشر شد که تاریخ عرضه این اسمارت‌فون را اواخر ماه می و یا اوایل ژوئن اعلام کرده بود.

به‌تازگی نتیجه تست سونی اکسپریا XZ Premium در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده است که عملکرد این پرچم‌دار را در مقابل رقبایی قدرتمند هم‌چون گلکسی S8 و +S8 به نمایش می‌گذارد. البته هنوز مشخص نیست که این تست توسط یک خرده‌فروشی صورت گرفته و یا روی یک نمونه آزمایشی انجام شده است.

نتیجه حاصل از این تست، اگرچه نشان دهنده پیشی گرفتن پرچم‌دار سونی از گلکسی S8 و +S8 نیست، اما نشان می‌دهد که سونی اکسپریا XZ Premium یک پرچم‌دار قدتمند و بالارده است. این اسمارت‌فون در بخش پردازش تک هسته‌ای امتیاز 1943 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 5824 را کسب کرده است.

برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی S8 در این بنچمارک در بخش تک هسته‌ای 2008 امتیاز و در بخش چند هسته‌ای 6575 امتیاز را کسب کرده است و نسخه بزرگ‌تر این پرچم‌دار کره‌ای، امتیازهای 2006 و 6708 را به ترتیب در پردازش تک و چند هسته‌ای به دست آورده است.

در نگاه اول اختلاف امتیاز به دست آمده توسط سونی اکسپریا XZ Premium در بخش تک هسته‌ای، تفاوت چندانی با پرچم‌داران سامسونگ ندارد اما در بخش پردازش چند هسته‌ای، نتایج به خوبی نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون پشت سر خانواده گلکسی S8 قرار می‌گیرد. با این حال ممکن است این نتیجه کاملا درست نباشد و برای نتیجه‌گیری بهتر است تا عرضه این اسمارت‌فون در خرده‌فروشی‌ها صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH