پایدارترین ولتاژ درگاه خروجی را از DAC-UP 2 بخواهید

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی باشید که از ادوات گران قیمت صوتی همچون هدست‌های حرفه ای و آمپلی‌فایرها اختصاصی استفاده می‌کنید، حتما تا کنون با مشکلات ناشی از افت ولتاژ و نویزهای ایجاد شده بر روی دستگاه خود روبرو شده‌اید. مادربردهای کمپانی گیگابایت جهت تغذیه دستگاه‌هایی که از درگاه USB جهت تامین انرژی استفاده می‌کنند، راه‌کار قابل توجهی را ارائه کرده است.

گیگابایت تکنولوژی USB DAC-UP را اولین بار با معرفی مادربردهای سری 8 راهی بازار نمود که این تکنولوژی جهت تکمیل کردن تکنولوژی صوتی این کمپانی یعنی AMP-UP ارائه شد تا کاربران از کانورتورهای صوتی آنالوگ در کنار کارت صوتی حرفه‌ای این مادربردها استفاده کنند و از منبع تامین انرژی بدون نویز و کاملا بهینه‌ای برخوردار باشند.

اما روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و ارایه فناوری‌های پیشرفته‌تری همچون عینک‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، انواع شارژرهای بی‌سیم و… کاربرد این تکنولوژی بسیار گسترده‌تر شد؛ زیرا علاوه بر ادوات صوتی پیشرفته، دستگاه‌های دیگر نیز نیازمند منبع انرژی بسیار پایدار با خروجی ولتاژ بدون نویز هستند تا علاوه بر ارائه کارایی مناسب از طول عمر آنها کاسته نشود.

گیگابایت برای فیلتر نمودن نویزهای موجود بر روی پورت‌های USB از یکسو کننده‌های بسیار با کیفیت استفاده می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که هیچ‌گونه نگرانی ناشی از کمبود ولتاژ نداشته باشند.

این تکنولوژی منحصر به فرد بر روی تمامی مادربردهای حرفه‌ای گیگابایت عرضه شده است که می‌توان به سری Ultra Durable و AORUS اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت گیگابایت مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH