آغاز سری سوم مسابقات هوشمندانه مخصوص کاربران باهوش!

اگر از کاربران آی‌تی‌رسان باشید، حتما با مسابقات مختلفی که تا به امروز برای‌تان تدارک دیده‌ایم، آشنایی دارید. هوشمندانه یکی از آن دسته مسابقاتی است که در دو سری موفق برگزار شده است. باوجود استقبال خوب کاربران از هوشمندانه، تصمیم گرفته‌ایم تا سومین سری این مسابقه را هم برای‌تان طراحی و اجرا کنیم.

سومین فصل هوشمندانه هم مانند سری قبل 12 مرحله دارد (از 19 اردیبهشت تا 2 خرداد)، فردی که بیشترین امتیاز را گرفته باشد، برنده مسابقه اعلام شده و از طرف ما به رسم یادبود یک عدد ساعت هوشمند No.1 S9 (پیج اینستاگرام نامبروان را مشاهده کنید) دریافت می‌کند.

روند مسابقه به چه صورت است؟

هر شب ساعت 8، (به جز جمعه‌ها) در هوشمندانه شاهد یک معما خواهید بود. این معما می‌تواند یک سوال دشوار، چیستان و یا حتی یک پازل برای حل باشد که شما باید سریع‌تر از همه و تا قبل از ساعت 12 ظهر روز بعد، پاسخ درست آن را در بخش دیدگاه‌ها ارسال نمایید. برای سوالات دشوار یک‌سری راهنمایی خاص در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان قرار می‌دهیم، پس بهتر است حتما شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید. البته زمان قرارگیری این راهنمایی‌ها مشخص نیست!

سطح سوالات چگونه است؟

سطح سوالات به ترتیب پیش‌روی به مراحل آخر مسابقه، روبه دشواری خواهد رفت. به طور کل سوالات می‌تواند در موضوع‌های مختلف مانند ریاضی، کامپیوتر، نجوم، آی‌تی، اطلاعات عمومی، حدس و پازل باشد.

جایزه پاسخ به سوالات چیست؟

برای افرادی که سریع‌تر به پاسخ سوال برسند و در قسمت کامنت‌ها جواب را برای ما ارسال کنند، 50 تا 100 امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

هوشمند اول 100 امتیاز دریافت می‌کند.

هوشمند دوم 80 امتیاز دریافت می‌کند.

هوشمند سوم 60 امتیاز دریافت می‌کند.

هوشمند چهارم 50 امتیاز دریافت می‌کند.

هوشمند پنجم 40 امتیاز دریافت می‌کند.

توجه داشته باشید که برای شرکت در این مسابقه بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین امتیاز شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، ساعت هوشمند را نیز به‌عنوان هدیه دریافت خواهد کرد.

پاسخ را در کجا ارسال کنیم؟

پاسخ را به آسانی و در کامنت‌های مطالب بگذارید؛ به همین سادگی! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیازها را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است.

چگونه پاسخ را بنویسم؟

توجه داشته باشید که شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

آوردن واژه‌های اضافه یا تغییر در فرم ساده بالا، پاسخ شما را باطل کرده و کلا در آن مسابقه شرکت داده نخواهید شد.

برندگان چگونه انتخاب می‌شوند؟

پنج نفر نخستی که پاسخ صحیح را داده‌اند به ترتیب انتخاب شده و در همان مقاله هوشمندانه، پس از ساعت 12 ظهر که مسابقه به پایان رسید، اعلام می‌شوند. همچنین جمع امتیاز ۳ نفری که بالاترین رتبه را دارند نیز در پایان هر مرحله از هوشمندانه اعلام می‌شود.

سومین فصل این مسابقه از سه شنبه 19 اردیبهشت راس ساعت 8 شب شروع خواهد شد و تا 2 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. پس خودتان را آماده کنید تا ببینیم که کدام کاربر هوشمند سایت جایزه این دوره از مسابقات را از آن خودش می‌کند.

10 در مورد “آغاز سری سوم مسابقات هوشمندانه مخصوص کاربران باهوش!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH