اپل ادعا می‌کند که 2 میلیون شغل و 1 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد

اپل خواهان ایجاد 2 میلیون شغل در ایالات متحده بوده و برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری در این کشور برای ترویج تولیدات پیشرفته دارد. این شرکت از دیروز صفحه مربوط به استخدام در سایت خود را به‌روزرسانی نموده که البته این حرکت در راستای مصاحبه تلویزیونی تیم کوک صورت گرفته است. ایالات متحده یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولیدات مربوط به فناوری‌های پیشرفته محسوب می‌شود، بنابراین سرمایه‌گذاری اپل در این بخش مقداری عجیب به‌نظر می‌رسد.

در سال 2013 اپل اعلام نمود که خواهان تولید برخی از محصولات خود در خاک آمریکا بوده که البته اکثر این تولیدات به‌طور مستقیم در دسترس مصرف‌کنندگان قرار نگرفت. براساس گفته‌های تیم کوک این سرمایه‌گذاری بر روی تولیدات پیشرفته، باعث ایجاد شغل و رشد بخش خدمات خواهد شد. مدیرعامل اپل اعلام نموده که این شرکت مسئول ایجاد 2 میلیون شغل در آمریکا است.

براساس آمارهای منتشر شده توسط اپل، این شرکت به‌طور مستقیم 80 هزار نفر را استخدام کرده است. به اعتقاد اپل 2 میلیون شغل باید در بخش توسعه نرم‌افزار ایجاد شود و می‌توان 1,530,000 نفر را در این بخش مشغول به کار نمود.

تیم کوک از تلاش‌های اپل برای توسعه تکنولوژی‌های سبز و رشد پایدار قدردانی کرد. اخیرا این شرکت گزارش مثبتی مبنی بر استفاده از مواد بازیافتی برای یک روز به‌جای خریداری مواد جدید منتشر کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH