مشاهده آفلاین وبسایت‌ها در مرورگر کروم اندروید بسیار آسان‌تر شده است

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که زندگی پرمشغله‌‌ای دارند یا اینکه بخاطر حجم زیاد فعالیت‌های کاری یا تکالیف مدرسه و دانشگاه، زمان کافی برای خواندن وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار ندارید، دیگر نگران نباشید چرا که با نسخه جدید مرورگر کروم در سیستم‌عامل اندروید از این پس می‌توانید محتوای وب‌سایت مورد نظرتان را ذخیره و در اوقات فراغت‌تان به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مشاهده کنید.

اگر جز کاربران حرفه‌ای این مرورگر پرسرعت و محبوب باشید، حتما می‌دانید که این قابلیت توسط گوگل در بروزرسانی اخیر بهبود یافته ولی این غول جستجوی اینترنتی دسترسی کاربران به این ویژگی کاربردی را اندکی ساده‌تر کرده‌ است. بر طبق اطلاعات بیان شده، از این پس کافیست انگشت خود را به مدت طولانی‌تری روی لینک مورد نظرتان (که قصد دارید آن را بعدا مطالعه کنید) قرار داده و سپس از منوی باز شده گزینه Download link ‌را انتخاب کنید. به‌ همین سادگی صفحه مورد علاقه‌تان در حافظه دستگاه شما ذخیره شده و قادر خواهید بود تا در زمان دلخواه‌تان آن را مشاهده نمایید.

مرورگر کروم اندروید

همچنین باید افزود که این ویژگی هنگامی که شما تب جدیدی را در کروم باز می‌کنید نیز وجود دارد. با ورود به صفحه اصلی و آفلاین بودن دستگاه‌تان، دکمه‌ای به نام Download Page Later در زیر دایناسور معروف گوگل کروم قرار دارد که با لمس آن هم می‌توانید مقاله مورد نظرتان را ذخیره کرده و در زمانی دیگر به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید. در واقع با زدن این کلید مرورگر کروم به محض آنلاین شدن دستگاه‌، صفحه مورد نظر را دانلود خواهد کرد. هرچند باید گفت که این ویژگی، توانایی جدیدی برای این نرم‌افزار محسوب نمی‌شود زیرا برای اولین‌بار قابلیت مشاهده آفلاین صفحات اینترنتی در سال 2016 به این مرورگر اضافه شد و گوگل نیز بیان می‌کند که با آپدیت‌های اخیر این ویژگی به صورت بسیار آسان‌تر و کاربردی‌تر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

براساس گفته‌های گوگل، از این پس کاربران به صورت سریع‌تر به مقالات دانلود شده دسترسی دارند و تنها با باز کردن تب جدید در این مرورگر می‌توانند صفحات ذخیره شده را بررسی کنند. برای بهره بردن از این قابلیت جدید باید نسخه جدید کروم را از فروشگاه Google Play Store دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH