گلکسی J3 2017 در مدل‌های تک سیم و دو سیم عرضه خواهد شد

گلکسی J3 2017 یکی از اسمارت‌فون‌هایی بوده که در چند ماه گذشته مورد توجه رسانه‌های بسیاری قرار گرفته است. اگرچه سامسونگ هنوز به‌طور رسمی اطلاعاتی از این گوشی هوشمند منتشر نکرده ولی تمام مشخصات آن در سایت‌های مختلف یافت می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ قبل از رونمایی در بنچمارک‌های مختلفی مشاهده می‌شوند و جزئیات فنی آن‌ها به‌راحتی در فضای مجازی انتشار می‌یابد. این اتفاق برای گلکسی J3 2017 هم رخ داده که اطلاعات دقیقی را از این تلفن همراه به دست کاربران رسانده است.

از طرف دیگر تاکنون کسب تاییدیه FCC به‌معنی نزدیک شدن به رونمایی رسمی یک تلفن همراه هوشمند بوده است. حال دو نسخه از این اسمارت‌فون اندرویدی نیز توانسته‌اند این تاییدیه را دریافت کنند. SM-J330F و SM-J330DS شماره مدلی است که با آن شناخته می‌شوند و تفاوت اصلی آن‌ها به‌ترتیب در پشتیبانی از یک و دو سیم‌کارت خواهد بود.

همان‌طور که در گزارشات قبلی گفته شده گلکسی J3 2017 دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و برای کسانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند یک درگاه کارت حافظه خارجی نیز در‌نظر گرفته شده است. این اسمارت‌فون به یک پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس 7750 با حداکثر سرعت 1.4 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت HD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی سایر مشخصات این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

بدیهی است با توجه به مشخصات ذکر شده، این تلفن همراه اندرویدی با قیمت پایینی به‌فروش می‌رسد تا اقشار کم‌‌ درآمد هم قادر به‌خرید آن باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH