سامسونگ در سه ماهه اول 2017، تعداد 782هزار هدست Gear VR فروخته است

هدست‌های واقعیت مجازی زیادی در بازار وجود دارند که از نظر ویژگی‌ها و هم‌چنین قیمت بسیار متفاوت هستند. درحالی‌که به نظر می‌رسد هدست‌های قدرتمندی هم‌چون HTC Vive یا Oculus Rift محبوب‌ترین گجت‌های این حوزه باشند اما باید بگوییم که در واقعیت مجازی نیز سامسونگ بر بازار تسلط دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط SuperData، سامسونگ در سه‌ماهه ابتدایی سال 2017 توانسته تعداد 782 هزار دستگاه Gear VR را به فروش برساند. به‌ این ترتیب Gear VR را می‌توان محبوب‌ترین هدست واقعیت مجازی حال حاضر دانست. البته عرضه این هدست به‌همراه گلکسی S8 نیز در این آمار دخیل بوده است.

هدست واقعیت مجازی Gear VR

رده دوم پرفروش‌ترین هدست‌های وقعیت مجازی را سونی PlayStation VR به خود اختصاص داده است. سونی در فصل ابتدایی سال 2017 موفق شده 375 هزار دستگاه PlayStation VR را به فروش برساند، البته این میزان فروش به هیچ وجه به آمار به‌دست آمده توسط سامسونگ نزدیک نیست. HTC Vive نیز دیگر هدست پرفروشی است که توانسته در این مدت 95 هزار دستگاه فروش داشته باشد و پس از آن Oculus Rift با فروش 64 هزار دستگاه قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است که Gear VR برای استفاده نیاز به اسمارت‌فون دارد و به‌ویژه برای کسانی ساخته شده که از اسمارت‌فون‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند. همه کارهایی که می‌توانید با این هدست انجام دهید در سایر هدست‌ها نیز قابل دسترسی است اما قیمت مناسب‌تر Gear VR موجب شده محبوبیت این هدست واقعیت مجازی بیش‌تر از سایرین باشد. SuperData پیش‌بینی کرده که سامسونگ تا پایان سال 2017 موفق به فروش 6.7 میلیون دستگاه هدست Gear VR می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH