باوجود شکننده بودن نمایشگر گلکسی S8، تعمیر آن خیلی گران نخواهد بود

نمایشگرهای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تقریبا بدون حاشیه هستند. این سبک طراحی، دستگاه‌های موردنظر را به‌شدت شکننده می‌کند ولی ظاهرا براساس گزارشی جدید، برای تعمیر آن هزینه زیادی نباید پرداخت کرد. این گزارش بعد از جمع‌آوری اطلاعات از چند تعمیرکار مستقل منتشر شده که نشان‌دهنده آسان بودن تعویض نمایشگر و قیمت نه‌چندان بالای آن است.

صفحه نمایش بدون حاشیه این دو محصول و همچنین پنل پشتی آن‌ها توسط آخرین شیشه محافظ موجود در بازار، یعنی گوریلا گلس 5 پوشانده شده‌اند ولی با این‌حال احتمال شکستن شیشه در هنگام افتادن وجود دارد. شرکت بیمه SquareTrade آزمایشاتی بر روی گلکسی S8 انجام داده که براساس آن، گلکسی S8 شکننده‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است. این شرکت در ویدیو می‌گوید که این مدل اولین دستگاهی بوده که در آزمایش ما بعد از اولین ضربه از هر طرف ترک خورده است.

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی S8 در حدود 200 دلار بوده که 50 الی 100 دلار از هزینه مربوط به تعویض نمایشگر گلکسی S7  در هنگام عرضه کمتر است. در مقایسه باید اعلام کنیم که هزینه تعویض نمایشگر آی‌فون 7 نزدیک به 300 دلار در هنگام عرضه بوده است. براساس گفنه یکی از تعمیرکاران، چنین هزینه‌ای برای یک پنل OLED کم بوده مخصوصا که از فناوری جدیدی در آن استفاده شده است.

1 در مورد “باوجود شکننده بودن نمایشگر گلکسی S8، تعمیر آن خیلی گران نخواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH