حکمرانی سامسونگ و ال‌جی در سه‌ماهه اول 2017 در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی آمریکا

براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط تحلیلگران بازار، دو شرکت سامسونگ و ال‌جی بیشترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار آمریکا را داشته‌اند. درحالی‌که دو دستگاه آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس شرکت اپل پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در آمریکا محسوب می‌شوند، سامسونگ و ال‌جی نیز دارای نماینده در لیست 10 گوشی پرفروش بازار آمریکا هستند. در این لیست 3 دستگاه گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و گلکسی (J3 (2016 از سامسونگ حضور داشته و همچنین شاهد حضور ال‌جی V20 در آن هستیم.

اگرچه بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا بزرگترین بازار در جهان نبوده، ولی برای تمامی تولیدکننده‌ها بسیار مهم محسوب می‌شود. این بازار نشان‌دهنده قدرت تولیدکننده و رشد آن است. در بازار آمریکا میان شرکت‌های مختلف رقابت سنگینی در جریان است و تولیدکنندگان جدید شانس تقریبا کمی برای تصاحب سهمی از آن دارند. در این گزارش اعلام شده که 3 شرکت اپل، سامسونگ و ال‌جی برای 9 ماه در بازار آمریکا حکمرانی کرده‌اند. در این گزارش به تاثیر کم مشکلات گلکسی نوت 7 در فروش سامسونگ اشاره شده است.

بازار آمریکا در سه‌ماهه دوم امسال برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هیجان‌انگیز خواهد بود، چراکه سامسونگ دو پرچمدار گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس و ال‌جی نیز دستگاه G6 را در این کشور به فروش می‌رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH