نسخه سرامیکی شیائومی Mi 6 با 11 رنگ مختلف در TENAA رویت شد

زمانی که mi6 رونمایی شد مسئولین کمپانی شیائومی، عرضه نسخه‌ای سرامیکی از آن را نیز اعلام کردند. حال، چند هفته از شروع فروش این پرچمدار می‌گذرد ولی هنوز هم نسخه سرامیکی به‌خوبی در دسترس نیست. به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی برای در دسترس نبودن نسخه سرامیکی، ظرفیت محدود ماشین‌های تراش سرامیک باشد. علاوه بر این، امکان تامین چیپست اسنپدراگون 835 در کوتاه مدت نیز وجود ندارد.

اخیرا وبسایت TENAA لیستی از رنگ‌های مختلف نسخه سرامیکی شیائومی mi6 را منتشر کرده است. هم‌چنین این وبسایت عکس‌هایی را پخش کرده که نشان می‌دهد بدنه پشتی این نسخه، نور را نیز منعکس می‌کند. حتی بر‌طبق این تصاویر می‌توان احتمال زیادی برای منحنی بودن بدنه پشتی قائل شد اما نمی‌توانیم دقیقا بگوییم که این اثر برای زیباتر نشان دادن سطح است یا واقعا نسخه سرامیکی دارای انحنایی خواهد بود. در این تصاویر نام تجاری china mobile نیز بر روی این تلفن همراه نقش بسته است.

رنگ‌های ذکر شده برای نسخه سرامیکی شیائومی mi6 عبارتند از: طلایی، خاکستری، نقره‌ای، سفید، سیاه، صورتی، مشکی مات، خاکستری تیره، آبی، champagne gold و صورتی کمرنگ.

بسیاری از این رنگ‌ها تنها در مقادیر محدودی در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت و احتمالا همه آن‌ها نیز بطور همزمان به‌فروش نمی‌رسند و با گذشت زمان بر تعداد آن‌ها افزوده خواهند شد.

بقیه مشخصات این نسخه سرامیکی با مدل اصلی یکسان خواهد بود. حال نگاهی به این تصاویر منتشر شده بیاندازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH