اپل، آیپد پرو 10.5 اینچی را در WWDC 2017 رونمایی می‌کند

تحلیلگر مینگ چی کو پیش‌بینی‌ خود در رابطه با آینده آیپد پرو 10.5 اینچی را اعلام کرده است. برطبق این گزارش، کمپانی اپل قصد دارد این تبلت را در کنفرانس WWDC 2017 که ماه ژوئن برگزار می‌گردد، معرفی کند. شاید این مسئله عادی به‌نظر برسد ولی این شرکت معمولا محصولات خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان رونمایی نمی‌کند.

این آیپد 10.5 اینچی ویژگی‌های خاصی دارد که اپل را علاقه‌مند به رونمایی از آن در مراسمی بزرگ کرده است. آخرین اطلاعات از آیپد‌ها نشان می‌دهد که به‌زودی شاهد نسخه ارتقا یافته‌ای از آیپد ایر نیز خواهیم بود که پتانسیل جلب توجه خریداران بسیاری را دارد.

بر‌طبق شایعاتی که از کنفرانس WWDC در ماه می منتشر شده بود، آیپد پرو 10.5 اینچی 3 کیس مختلف خواهد داشت که برای رونمایی در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده‌اند.

علاوه‌بر این، تحلیلگر مینگ چی کو معتقد است که این آیپد اواخر ماه ژوئن وارد مرحله تولید می‌شود. اگر این دیدگاه درست باشد، WWDC فقط مناسبتی برای نشان دادن اولین آیپد 10.5 اینچی جهان خواهد بود.

نکته جالب توجه دیگر، امکان رونمایی از اسپیکر هوشمند سیری در این مراسم است که احتمالا با یک صفحه نمایش لمسی، دکمه‌های لمسی خازنی و سیستم صوتی hi-fi منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH