احتمال توقف تولید آیپد مینی توسط اپل وجود دارد

بنابر گزارشات، اپل درحال برنامه‌ریزی برای توقف تولید آیپد مینی است دستگاهی که اولین‌بار با نمایشگر 7.9 اینچی در سال 2012 معرفی شد. تا به امروز 4 نسل از این دستگاه معرفی و عرضه گشته که البته آخرین نسخه آن مربوط به سال 2015 است.

براساس BGR، یکی از منابع نزدیک به اپل اعلام کرده که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای خارج کردن آیپد مینی از خط تولید است چراکه آمار فروش، استقبال کم از این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد. از نظر اندازه آیپد مینی در میان دستگاه‌های آی‌فون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی و آیپد پرو با صفحه نمایش 9.7 اینچی قرار می‌گیرد. در سال‌های 2012، 2013 و بخش اعظمی از 2014 خبری از آی‌فون 5.5 اینچی نبود، بنابراین فروش آیپد مینی تحت تاثیر این دستگاه قرار نمی‌گرفت ولی هم‌اکنون کاربران علاقه چندانی به خرید آیپد مینی ندارند.

در اوایل امسال اپل قیمت‌های مربوط به آیپد مینی 4 را تغییر داد و هم‌اکنون کاربران قادرند با پرداخت مبلغ‌های 399 و 529 دلار به‌ترتیب نسخه‌های وای‌فای و LTE این تبلت را خریداری کنند. درحال‌حاضر معلوم نیست که اپل چه زمانی قصد توقف تولید آیپد مینی 4 را دارد. به‌احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد انتشار بیانیه رسمی از سوی اپل خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH