انتشار تصویری از گلکسی S8 اکتیو با بدنه مقاوم در برابر ضربه

همانطور که می‌دانید گلکسی S8 اکتیو نسخه مقاوم گلکسی S8 معمولی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این مدل برای سقوط از ارتفاع دارای استانداردهای نظامی باشد و همچنین از استاندارد IP68 بهره ببرد. این استاندارد به‌معنای مقاومت مدل موردنظر به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب است. این گوشی هوشمند از نظر قدرت با گلکسی S8 تفاوتی نداشته و انحصارا توسط AT&T در آمریکا عرضه خواهد شد.

امروز تصویری از گلکسی S8 اکتیو در اینترنت منتشر شده است. این تصویر توسط کنسرسیوم برق بی‌سیم، گروهی که مسئول استاندارد شارژ بی‌سیم Qi بوده، انتشار یافته است. باتوجه به منبع باید این تصویر را واقعی محسوب کرد. در این گوشی هوشمند خبری از نمایشگر منحنی نبوده و پنل مسطح جایگزین آن شده است.

درحالی‌که اکثر مشخصات فنی این دیوایس نسبت به دستگاه اصلی ثابت باقی خواهد ماند، ولی انتظار می‌رود که ظرفیت باتری افزایش پیدا کند. سال گذشته ظرفیت باتری گوشی هوشمند گلکسی S7 اکتیو با افزایش 1000 میلی‌آمپری نسبت به گلکسی S7، به 4000 میلی‌آمپر افزایش یافت.

علاوه‌بر این تصویر، منبع شماره مدل دستگاه موردنظر را SM-G892A ذکر کرده که با شماره مدل موجود در تاییدیه Wi-Fi گلکسی S8 اکتیو یکسان است. در حقیقت چندین شایعه منتشر شده از این گوشی هوشمند به همین شماره مدل اشاره داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH