سری جدید لپ‌تاپ‌های لنوو

لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های IdeaPad، Flex و Legion پرده‌برداری کرد

اگر در بازار به‌دنبال یک لپ‌تاپ جدید هستید، باید بگوییم که لنوو به فکر شما بوده است چون به‌تازگی چند لپ‌تاپ جدید برای دانشجویان و خریدارانی که به دنبال محصولات نه‌چندان گران‌قیمت می‌گردند معرفی کرده است. البته لنوو در این میان گیمرها را هم فراموش نکرده و برای آن‌ها هم گزینه‌های جدیدی عرضه نموده است. لپ‌تاپ‌های جدید لنوو همچنین می‌توانند برای کاربران علاقه‌مند به دیوایس‌های هیبریدی هم جالب باشد.

Ideapad 320

سری جدید لپ‌تاپ‌های لنوو

بگذارید با سری لپ‌تاپ‌های IdeaPad شروع کنیم. این شرکت جدیدا لپ‌تاپ‌های IdeaPad 320، IdeaPad 320S و IdeaPad 720S را معرفی کرده است. صرف نظر از مدل، تمامی این لپ‌تاپ‌های جدید قادر هستند که تا پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 ارتقا پیدا کنند، پس بین این مدل‌ها فقط مواردی مثل اندازه صفحه نمایش، رم، موتور گرافیکی و مواردی از این دست هستند که وجه تمایز محسوب می‌شوند. مدل IdeaPad 320 در دو اندازه ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود و دارای رمی حداکثر ۱۶ گیگابایتی است.

از سوی دیگر IdeaPad 320S در دو نسخه ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی ساخته شده که نسخه ۱۵ اینچی آن دارای واحد گرافیکی GeForce GT940MX شرکت انویدیا و حداکثر ۸ گیگابایت رم است. در مورد IdeaPad 720S هم باید گفت که این مدل فقط در اندازه ۱۴ اینچی عرضه می‌شود، کارت گرافیکی آن GeForce GT940MX شرکت انویدیا است و تا ۱۶ گیگابایت رم قابلیت ارتقاء دارد.

LEGION Y920

سری جدید لپ‌تاپ‌های لنوو

برای کاربرانی که به دنبال بازی کردن با لپ‌تاپ هستند، لنوو لپ‌تاپ Legion Y920 را معرفی نموده است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هفتم Core i7-7820HK شرکت اینتل نیرو می‌گیرد، ۱۶ گیگابایت رم دارد، به یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی مجهز است و پردازنده گرافیکی آن هم GeForce GTX 1070 شرکت NVIDIA با ۸ گیگابایت VRAM است. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک کیبورد مکانیکی کامل با نورپردازی در پس‌زمینه کلیدهای کیبورد است.

Flex 5

سری جدید لپ‌تاپ‌های لنوو

آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین مورد هم اختصاص دارد به علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های هیبریدی. لنوو برای این دسته از کاربران لپ‌تاپ Flex 5 را معرفی کرده است. لنوو Flex 5 در دو نسخه ۱۴ اینچی و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را تا ۱۶ گیگابایت رم ارتقا بدهند و از پردازنده نسل هفتم Core i7 اینتل روی آن بهره‌مند شوند و از GeForce GTX970MX با ۲ گیگابایت VRAM به عنوان کارت گرافیکی استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH