شیائومی Mi6 سرامیکی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بالاخره عرضه شد

پس از یک انتظار طولانی مدت، بالاخره اولین محموله فروش شیائومی Mi 6 نسخه سرامیک روانه بازار چین شد. این خبر را شیائومی از طریق ارسال یک پست در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است که تاریخ عرضه و برخی مشخصات این هندست را نشان می‌دهد.

مطابق این پست فروش نسخه سرامیکی شیائومی Mi6 از ساعت 10 صبح روز 23 مه آغاز می‌شود. فروش این نسخه از Mi6 انحصارا توسط Xiaomi Mall انجام می‌پذیرد؛ برخلاف نسخه سرامیکی، Mi6 استاندارد در فروشگاه‌هایی از جمله Jingdong ،Lynx ،Tesco و دیگر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد، این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده تعداد محدود نسخه سرامیکی باشد.

شیائومی Mi 6 نسخه سرامیک هم‌چون نسخه استاندارد یک اسمارت‌فون بالارده است که به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از جمله تفاوت‌های این نسخه با Mi 6 استاندارد می‌توان به پنل پشتی از جنس سرامیک و استفاده از طلای 18 عیار در حلقه اطراف دوربین اشاره کرد که نمای زیباتری را به اسمارت‌فون می‌بخشد. چیپست به‌کار رفته در این اسمارت‌فون اسنپدراگون 835 است و از یک دوربین دوگانه در بخش پشتی استفاده شده است.

با وجود اینکه کیفیت ساخت این اسمارت‌فون بسیار بالا بوده و از سخت‌افزاری به‌روز و قدرتمند استفاده شده است، قیمت 2999 یوانی (435 دلار) آن کاملا مناسب به نظر می‌رسد. برای مقایسه بد نیست بدانید که نسخه استاندارد شیائومی Mi6 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی 2499 یوان و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 2899 یوان فروخته می‌شود. البته این قیمت برای بازار چین بوده و ممکن است در کشورهای دیگر مبالغ گاها تا 100 دلار بیش‌تر باشد. به هر حال تنها یک روز به عرضه خاص‌ترین نسخه شیائومی Mi 6 باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH