با این ترفند قابلیت Always On را به گوشی اندرویدی خود بیاورید! (بدون نیاز به روت)

Always On یکی از قابلیت‌های کاربردی است که کمپانی‌های مختلف مانند ال‌جی و سامسونگ از آن بر روی تلفن‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند.

توسط این قابلیت، نمایشگر گوشی شما با نور کم و در حالت استندبای، همیشه روشن می‌ماند و در این صورت می‌توانید به اطلاعات زمان، تاریخ، اعلانات و بسیاری دیگر از این موارد دسترسی داشته باشید.

قابلیت Always On به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های مختلفی مثل سامسونگ گلکسی S8، گلکسی S7، ال‌جی G6 و G5 به صورت پیش‌فرض قرار دارد و اغلب تلفن‌های هوشمند قدیمی و میان‌رده از این قابلیت بی‌بهره هستند.

در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان این قابلیت را در هر گوشی اندرویدی و با هر مدل از صفحه نمایش، داشته باشیم. استفاده از این ترفند بسیار آسان بوده و نیازی به دسترسی روت در گوشی هم ندارد.

برای افزودن قابلیت Always On به گوشی اندرویدی خود مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن Glance Plus را از پلی‌استور دانلود کنید. اگر دسترسی به این اپلیکیشن در پلی‌استور برای شما بسته بود از وب‌سایت‌های مشابه استفاده کنید.
  2. پس از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا کنید. دفعه اول از شما اجازه دسترسی به بخش‌های مختلف اندروید گرفته می‌شود که باید با انتخاب گزینه Allow، همه را بپذیرید.
  3. پس از باز شدن برنامه با انبوهی از قابلیت‌ها و گزینه‌های مختلف مواجه خواهید شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. این موارد در شخصی‌سازی هرچه بیشتر Always On به شما کمک می‌کنند.
  4. پس از انتخاب موارد مورد نیازتان و انجام تغییرات لازم، به نوار بالایی اپلیکیشن بروید و از آن‌جا گزینه Glance Plus is off را فعال کنید تا به حالت Glance Plus is on دربیاید.
  5. پس از آن با خاموش شدن نمایشگر، شاهد قابلیت Always On خود خواهید بود.

برای استفاده بهتر از این برنامه و این قابلیت به نکات زیر توجه کنید:

  • در منوی این اپ شما می‌توانید استایل ساعت، محل قرارگیری و نوع نمایش آن را تنظیم کنید.
  • قابلیت نمایش اطلاعات تقویم، اعلانات، باتری، آب‌وهوا و موزیک در حال پخش در این برنامه وجود دارد.
  • شما می‌توانید برای Always On خود از یک تصویر پس‌زمینه هم استفاده کنید. تعدادی تصویر به صورت پیش‌فرض از گوشی‌های ال‌جی و ساسونگ در این برنامه موجود است.
  • قابلیت غیرفعال شدن Always On برای زمانی که گوشی در جیب‌تان قرار گرفته نیز وجود دارد.
  • شما قادر به تعیین دستور دوبار ضربه به صفحه نمایش برای غیرفعال کردن Always On خواهید بود.

نظر شما درباره این قابلیت و استفاده از آن در گوشی‌های اندرویدی چیست؟ اگر از این اپلیکیشن استفاده کردید، نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

12 در مورد “با این ترفند قابلیت Always On را به گوشی اندرویدی خود بیاورید! (بدون نیاز به روت)”

  1. عاقای عباسی گوشی من a10sهس خاسم ببینم این قابلیتو خود گوشیم داره؟ و اگ دارع چجوری باس فعالش کنم؟

    1
    2
  2. آقای عباسی در مورد مصرف باتریش سوال دارم من گوشیم صفحه نمایشش اولد هست.ایا مصرف باتری رو به صورت محسوسی زیاد میکنه یا نه؟؟

    1
    3
    1. علی‌رضا عباسی

      توی نمایشگرهای امولد خیلی مصرف باتری کمی داره اما توی بقیه نمایشگرها مثل ال‌سی‌دی یکم مصرفش بیشتره

        1. علی‌رضا عباسی

          بلی، ولی حساب نکردم مصرف باتریش چقدر شد اما با وجود اینکه پنل گوشی ال‌سی‌دی بود مصرفش در کل زیاد نبود. بهتره خودتون امتحان کنید چون حجم برنامه هم زیاد نیست.

        2. آقای عباسی عجب برنامه مصیبتیه آدم قاطی میکنه هیچ ساعت دیجیتال اس۷ رو هم نداره هیچ من نتونستم به جز دو سه تا پس زمینه اولیه خودش پس زمینه ی دیگه ای براش تایین کنم حتی تو قسمت کاستوم نتونستم حتی از تصاویر خودم یکیو بزارم کمک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH