آنر 6A به‌‌طور رسمی معرفی شد

امروز روز بزرگی برای هواوی و آنر محسوب می‌شود چراکه در این روز از چندین دستگاه رونمایی کردند. یکی از این محصولات، اسمارت‌فون میان‌رده آنر 6A است. این گوشی هوشمند، ویژگی‌های جدیدی نسبت به آنر 5A با خود به‌همراه دارد.

طراحی

هواوی توانسته در بخش طراحی تغییرات خوبی را در این تلفن همراه ایجاد کند. قسمت پلاستیکی پشت، با یک فلز جایگزین شده است، هرچند قسمتی که آنتن را در خود جای داده هنوز جنسی پلاستیکی دارد. مکان دوربین دوباره طراحی شده و در حال‌حاضر مانند فلش و حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکل است.

آنر 6A

پنل جلویی تغییرات اندکی دارد. حاشیه صفحه نمایش هنوز هم کمی ضخیم است ولی دکمه‌های ناوبری به‌صورت نرم‌افزاری درون نمایشگر قرار گرفته‌اند. آنر 6A با توجه به باتری بزرگ‌تر و پنل پشتی فلزی، نسبت به پدر خود سنگین‌تر است ولی از نظر اندازه، تفاوتی با آنر 5A ندارد.

سخت‌افزار

این تلفن همراه هوشمند همانند آنر 5A صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی دارد. این دستگاه از 2 یا 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو نسخه دارای پردازنده اسنپدراگون 435 بوده که از باند‌های LTE بیشتری نسبت به پردازنده‌های سری کایرین 65x ساخت هواوی، پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارای سنسور سونی IMX278 بوده که همراه با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. حسگر اثر انگشت هم بخشی است که در آنر 5A وجود نداشت و به آنر 6A افزوده خواهد شد. این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نوقا 7.1 و رابط کاربری EMUI 5.1 بهره می‌برد.

ظرفیت باتری با پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای به 3020 میلی‌آمپر افزایش یافته است. پردازنده اسنپدراگون 435 از نسخه سوم فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، بنابراین هواوی این تلفن همراه را با یک شارژر 5 ولتی و 1 آمپری عرضه خواهد کرد.

قیمت

نسخه‌ای از این اسمارت‌فون که 2 گیگابایت رم دارد، 116 دلار قیمت گذاری شده و نسخه‌ای دیگر که 3 گیگابایت رم را در خود جای داده با قیمت مناسب 145 دلار به‌فروش خواهد رسید. پیش فروش این گوشی هوشمند با رنگ‌های طلایی، رز گلد، نقره‌ای و آبی از امروز آغاز و تا اول ژوئن از طریق سایت‌های vmall.com و JD.com ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH