گوشی هوشمند موردانتظار نوا 2 در GFXBench رویت شد

یکسال از معرفی و عرضه هواوی نوا می‌گذرد، این اسمارت‌فون طراحی زیبایی داشت، از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کرد و مهم‌تر از همه بسیار جیب پسندانه بود و با قیمت مناسبی روانه بازار شد. حال با گذشت حدود یکسال به‌نظر می‌رسد هواوی دومین نسل از این خانواده را آماده معرفی کرده است.

مدتی پیش هواوی نوا 2 به همراه نوا 2 پلاس توانستند گواهی TENAA را دریافت کنند و پس از آن یک پوستر از جانب هواوی منتشر شد که تاریخ رونمایی از این دستگاه را 26 مه اعلام کرد. به‌تازگی نتایج تست هواوی نوا 2 توسط بنچمارک GFXBench منتشر شده است.

مشخصات فنی

با توجه به لیست منتشر شده توسط GFXBench، این گوشی هوشمند از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. این هندست به یک چیپست 8 هسته‌ای با سرعت 2.3 گیگاهرتز مجهز شده است که به احتمال قوی Hisilicon Kirin 658 خواهد بود. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی اشاره کرد. اطلاعات منتشر شده توسط بنچمارک GFXBench همیشه درست نیستند و به‌نظر می‌رسد در این مورد تشخیص سنسورهای دوربین مورد استفاده صحیح نباشد. سیستم‌عامل مورد استفاده در آن اندروید 7.0 خواهد بود.

دوربین

مطابق اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده، هواوی نوا 2 از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراهی می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز 20 مگاپیکسل است.

انتظار می‌رود هواوی نوا 2 به همراه برادر بزرگ‌تر خود در تاریخ 26 مه رونمایی شود. البته نمی‌توان به‌طور قطع رونمایی از نوا 2 پلاس را در این تاریخ دانست اما از آن‌جایی‌که هر دو اسمارت‌فون با هم گواهی TENAA را دریافت کرده‌اند، انتظار می‌رود رونمایی از آن‌ها نیز همزمان باشد.

هواوی نوا 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH