تصاویر درز کرده از موتو G5S پلاس این اسمارت‌فون را با دوربین دوگانه و در چهار رنگ نشان می‌دهند

دیروز رندر‌هایی از موتو G5S در فضای مجازی پخش شد که فلزی بودن این گوشی هوشمند را نشان می‌داد. بر‌طبق این تصاویر باید منتظر عرضه این تلفن همراه در سه رنگ باشیم. امروز هم عکس‌هایی از برادر بزرگ‌تر موتو G5S منتشر شده است. این محصول بزرگ‌تر که موتو G5S پلاس نام گرفته در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، طلایی با پنل جلویی سفید و نقره‌ای با پنل جلویی سفید عرضه خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود این تلفن همراه هوشمند شاسی کاملا فلزی داشته و دوربینی دوگانه را با خود به‌همراه آورد. موتو G5S پلاس اولین گوشی هوشمند ساخته موتورولا است که به دوربین پشتی دوگانه مجهز خواهد شد. این تلفن همراه در پنل جلویی خود سنسور تشخیص اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش جای داده و برخلاف محصولاتی که امروزه ساخته می‌شود، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز با خود به‌همراه دارد. به‌نظر می‌رسد دوربین جلویی آن به‌وسیله یک فلش LED پشتیبانی شود.

با دقت در تصاویر، نوار‌های آنتن در بالا و پایین پنل پشتی و علامت تجاری موتورولا را در داخل یک گودی روی این پنل، مشاهده می‌کنید. موتو G5 و موتو G5 پلاس با شاسی آلومینیومی ساخته شده‌اند ولی باز هم قسمت‌هایی از جنس پلاستیک دارند اما اکنون انتظار داریم موتو G5S و موتو G5S پلاس بدنه‌ای کاملا فلزی داشته باشند.

اولین اطلاعات پخش شده از این دو گوشی هوشمند در قالب چند عکس ظاهر شدند. این تصاویر بزرگتر بودن صفحه نمایش موتو G5S نسبت به موتو G5 را نشان می‌دادند. موتو G5 نمایشگری 5 اینچی و موتو G5 پلاس صفحه نمایشی 5.2 اینچی با کیفیت FHD داشتند که حالا در موتو G5S با 0.2 افزایش به 5.2 اینچ و موتو G5S پلاس نیز به 5.5 اینچ ارتقا یافته است؛ کیفیت این نمایشگر‌ها هم بدون تغییر بوده و فول‌اچ‌دی باقی مانده‌اند. مشخصات دیگری از این تلفن‌های همراه هوشمند موجود نیست ولی انتظار داریم هر دو آن‌ها تحت پوشش نسخه هفتم سیستم‌عامل اندروید عرضه شوند.

مقایسه با نسل قبلی

موتو G5 پلاس که در کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه معرفی شد، در قلب خود پردازنده اسنپدراگون 625 را ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به‌همراه داشته و در سه نسخه شامل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با باتری 3000 میلی‌آمپری، سایر مشخصات این تلفن همراه هستند. موتو G5S پلاس هم ممکن است با مشخصات کمی بهتر از موتو G5 پلاس منتشر شود. اطلاعات بیشتر از موتو G5S و موتو G5S پلاس در زمان رونمایی آن‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

2017 سالی پرمشغله‌ای برای لنوو خواهد بود زیرا این کمپانی رونمایی از گوشی‌های هوشمند متنوعی را در آن برنامه‌ریزی کرده است. این اسمارت فون‌ها موتو Z2، موتو Z2 فورس، موتو Z2 پلی، موتو E4، موتو E4 پلاس و موتو X4 خواهند بود. در زمان نوشتن این مطلب موتو C و موتو C پلاس نیز رونمایی شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH