ایسوس از گوشی هوشمند ZenFone Live رونمایی کرد

ایسوس از گوشی هوشمند ZenFone Live رونمایی کرد. این گوشی در هند با قیمت 9999 روپیه که معادل 154 دلار است، به فروش می‌رسد.

نمایشگر 5 اینچی ZenFone Live از نوع IPS LCD بوده و دارای رزولوشن 1280 در 720 است. پردازنده 4 هسته‌ای گوشی، اسنپدراگون 410 بوده و GPU آن Adreno 306 است. رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است، که با حافظه جانبی microSD می‌توان آن را ارتقا داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 و دوبین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. دوربین سلفی دارای فلش LED بوده و اندازه پیکسل آن 1.4 میکرومتر است. گوشی دو سیم‌کارته است و باتری آن 2650 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. سیستم‌عامل گوشی اندروید 6.0 و از رابط کاربری ZenUI ایسوس نسخه 3.0 استفاده می‌کند.

ZenFone Live

ایسوس، ZenFone Live را اولین گوشی پخش زنده در دنیا می‌داند که به طور real-time (زمان واقعی) تصاویر را زیباسازی می‌کند. این یعنی گوشی حالت‌های زیباسازی برای دوربین دارد، که در برنامه‌هایی که شامل پخش زنده هستند مثل اینستاگرام، فیس‌بوک یا یوتیوب فعال می‌شوند و بهبود کیفیت تصویر را در پی دارند.

گوشی دو میکروفون با فناوری MEMS (سیستم‌های میکروالکترومکانیکی) دارد که می‌تواند کیفیت صدا دریافتی را بهبود دهد. کیفیت این میکروفون‌ها در محیط‌های شلوع و نویزی هم بسیار عالی است. این گوشی در رنگ‌های صورتی، طلایی و سیاه ارائه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH