اوپو R11

انتشار تصاویری از اوپو R11 با رنگ نقره‌ای

تصاویری از یک گوشی هوشمند با رنگ نقره‌ای در اینترنت منتشر شده که به‌نظر می‌رسد دستگاه اوپو R11 باشد چراکه طراحی آن با شایعات اخیر مطابقت دارد. دیوایس موجود در این تصاویر دارای دوربین دوگانه افقی بوده و در سمت راست این دو سنسور، فلش LED قرار گرفته است. این دوربین دوگانه از بدنه دستگاه بیرون زده و همچنین در بالای و پایین پنل پشتی شاهد خطوط آنتن هستیم.

در جلوی دستگاه از دکمه فیزیکی هوم استفاده شده که به‌احتمال زیاد سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه گشته است. براساس شایعات گذشته، اوپو R11 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده و شاهد استفاده از شیشه محافظ 2.5D بر روی آن خواهیم بود. قدرت این مدل را پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 660 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 512 تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود در این گوشی هوشمند 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین دوگانه اصلی 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی و باتری 2900 میلی‌آمپری مورد استفاده قرار گیرد.

گفته می‌شود اوپو اندروید نوقا 7.0 را به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه خود درنظر گرفته است. در گذشته پوستری در اینترنت منتشر شده بود که به معرفی این گوشی هوشمند در تاریخ 10 ژوئن اشاره داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH