شیائومی Jason با اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی در بنچمارک GFX دیده شد

اسمارت فون جدید شیائومی با اسم رمز Jason در بنچمارک GFX رویت شده است. از آنجایی‌که شیائومی Mi Max 2 به‌تازگی رونمایی شده، در نتیجه Jason فقط می‌تواند ردمی پرو 2 باشد. بااین‌حال اندازه صفحه نمایش، چیزی است که ما را در این مورد به شک انداخته است.
با توجه به اطلاعات موجود در GFXBench، شیائومی Jason، صفحه نمایشی 5.1 اینچی با کیفیت FHD خواهد داشت که کوچک‌تر از نمایشگر 5.5 اینچی ردمی پرو است. این مسئله تنها دلیلی بوده که ما را متقاعد می‌کند این گوشی هوشمند، ردمی پرو2 نباشد.

ممکن است شیائومی تصمیم گرفته باشد در تلفن همراه هوشمند جدید خود راه موتورولا موتو G5 پلاس را ادامه دهد و اندازه صفحه نمایش را کمتر کند تا بتواند یکی از بهترین میان‌رده‌ها را به‌بازار بفرستد. اما مسلما کاهش اندازه نمایشگر تنها معیار لازم برای رسیدن به این هدف نیست. به‌هرحال اگر این تلفن همراه، ردمی پرو2 نباشد، ما نمی‌دانیم که شیائومی قرار است آن را با چه نامی به بازار بفرستد.

شیائومی Jason

شیائومی Jason، اندروید 7.1.1 نوقا، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و از پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام با فرکانس کلاک 2.2 گیگاهرتز به‌همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 512 قدرت می‌گیرد. این اسمارت‌فون از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند 11 یا 12 مگاپیکسلی خواهد بود که توانایی ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 4K را نیز دارد ولی در بخش دوربین سلفی، سنسور 3 مگاپیکسلی در آن به‌کار رفته است. ممکن است دوربین استفاده شده در پنل جلویی جیسون، شبیه سنسور 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل شیائومی Mi 5 باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH