اوپو A83

رندرهای رسمی اوپو R11 منتشر شد

مراسم رونمایی از پرچم‌دار آتی اوپو که با نام R11 شناخته می‌شود در تاریخ 10 ژوئن برگزار خواهد شد، این موضوع را دو منبع مختلف در هفته گذشته اعلام کرده‌اند. ما این اسمارت‌فون را پیش‌تر به لطف تصاویر درز پیدا کرده مشاهده نموده‌ایم، اما اوپو به‌تازگی رندرهای رسمی این هندست را منتشر کرده است که علاوه‌بر نمایش طراحی اسمارت‌فون، تنوع رنگی آن را هم به نمایش می‌گذارد. در رندرها مشخص است که اوپو R11 در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی روانه بازار خواهد شد.

این تصاویر تایید می‌کند که اوپو R11 به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود که با یک فلاش LED همراهی می‌شود، این اولین‌بار است که یک اسمارت‌فون از سری R به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. در بخش جلویی این اسمارت‌فون می‌توانیم کلید سخت‌افزاری هوم را مشاهده نماییم که میزبان سنسور اثر انگشت هم خواهد بود. دوربین سلفی مورداستفاده در اوپو R11 از نوع تکی بوده و در سمت چپ اسپیکر تماس قرار گرفته است. در لبه راست این هندست دکمه پاور و در بخش چپ کلیدهای کنترل حجم صدا را مشاهده می‌کنیم.

رندرهای منتشر شده وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در بخش پایینی به نمایش می‌گذارد اما در رابطه با ورژن پورت USB مورد استفاده، اطلاعی وجود ندارد.

اوپو R11 توسط یک نسخه بزرگ‌تر به نام R11 Plus همراهی می‌شود، گفته می‌شود مشخصات اوپو R11 Plus با نسخه معمولی تفاوتی نخواهد داشت و تنها در بخش نمایشگر و باتری مورد استفاده تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH